شناسهٔ خبر: 23635993 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در عراق:

دشمن با توجه به شور و محبت ملت پاکستان نسبت به اسلام، این کشور را هدف قرار داده است

حوزه/ نماینده ولی فقیه در عراق در دیدار با اعضای جنبش علم و عملِ اصغریه پاکستان گفت: دشمن با توجه به شور و عِرق دینی ملت پاکستان و محبت آنان به اسلام، این کشور را هدف توطئه های مختلف خود قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در در عراق در دیدار با اعضای جنبش علم و عملِ اصغریه پاکستان در شهر نجف گفت: دشمن با توجه به شور و عِرق دینی ملت پاکستان و محبت آنان به اسلام، این کشور را هدف توطئه های مختلف خود قرار داده است.

گروهی از اعضای جنبش علم و عملِ اصغریه پاکستان به همراه رئیس این جنبش سید حسین موسوی که به زیارت عتبات عالیات در عراق مشرف شده بودند، در شهر نجف اشرف با نماینده ولی فقیه در عراق دیدار کردند.

آیت الله سید مجتبی حسینی ضمن اشاره به شور و احساس دینی و تمرکز توطئه های دشمن در منطقه گفتند: صاحبان بصیرت باید نقشه های شوم دشمن را خنثی کنند و این امر نیاز به توسعه فعالیت های تربیتی در پاکستان دارد.

نماینده ولی فقیه در عراق اشاره ای نیز به استقبال پرشور ملت پاکستان از حضرت آیت الله خامنه ای در سفر به پاکستان در زمان ریاست جمهوری ایشان داشته و آن را نشانه محبت و روابط دو ملت دانستند.

ایشان در ادامه افزود: رسانه های دشمن در تلاش برای القای ناامیدی به امت اسلام است در حالیکه خود در عراق، شام، لبنان، فلسطین، یمن شکست خورده و ان شاءالله آینده اسلام و مسلمین روشن است.

نظر شما