شناسهٔ خبر: 23635857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شاهین‌طبع: تیم ما این فصل دست خارجی‌ها نبوده است/ طباطبایی همه کاری برای بسکتبال می‌کند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: برخی بازیکنان توانایی بهتری برای گلزنی دارند، اما تیم ما امسال دست خارجی‌ها نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مهران شاهین‌طبع پس از برتری 92 بر75 مقابل مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود هماهنگی تیمی‌مان در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر شدیم. باید بازی‌های بعدی را هم ببینیم و ما حالا قسمتی از کار را با برد پشت‌سر گذاشتیم.

وی در مورد عملکرد جانی‌لاوال، گفت: او در 2، 3 اخیر افت کرده بود اما مطمئناً رفته رفته بهتر می‌شود و با رسیدن به هماهنگی تأثیر خوبی در تیم خواهد داشت.

سرمربی پتروشیمی در مورد اینکه انتظار نمی‌رفت در این بازی حساس به بازیکن جوانی مانند امیرحسین آذری بازی بدهید، گفت: او بازیکن خوبی است و ما هم با این کار می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم.

شاهین‌طبع در مورد بازی فردا، گفت: هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست و مهرام هم تیم خوب و فنی است.

وی در مورد اینکه چرا خارجی‌ها تا این اندازه در زمین نقش دارند و آیا این موضوع بازیکنان داخلی را تضعیف نمی‌کند، گفت: به هر حال برخی بازیکنان توانایی بهتری برای گلزنی دارند و تیم ناخودآگاه به سمت آنها می‌رود. امروز خارجی‌های ما خوب کار کردند اما در طول فصل این طور نبوده که بازی ما در دست خارجی‌ها باشد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در مورد اینکه چه درخواستی از رئیس جدید برای برگزاری بهتر لیگ دارد، گفت: طباطبایی خودش بسکتبالیست بوده و سابقه مدیریت خوبی دارد و مطمئناً همه کاری برای بسکتبال می‌کند اما امیدوارم با اقتدار خوبی کار خودش را انجام دهد.

انتهای پیام/ر

نظر شما