شناسهٔ خبر: 23635786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرهادی: اگر دقت می‌کردیم، پرسپولیس را می‌بردیم/ سن و سال فقط در فوتبال ایران مطرح است

R7869/P35350/S3,27/CT11

هافبک - مهاجم تیم گسترش فولاد مدعی است که اگر همبازی‌هایش دقت می‌کردند، می‌توانستند پرسپولیس را ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل فرهادی پس از تساوی یک - یک گسترش فولاد مقابل پرسپولیس درباره درخشش در سن بالا، اظهار داشت: هر جای دنیا باشید، سن فقط یک عدد است. طرف 51 سال دارد، اما قراردادش را تمدید می‌کنند. سن و سال مال فوتبال ایران است. فوتبال الان مال با تجربه هاست.

وی درباره گلزنی‌اش در دیدار مقابل پرسپولیس عدم انجام خوشحالی پس از به ثمر رساندن گل، گفت: خدا را شکر در بازی بزرگی گل زدم. قبل از اینکه به گسترش فولاد بیایم، در این ورزشگاه گل نزده بودم. گفته بودم اگر گل بزنم به خاطر جانباختگان سانحه کشتی سانچی خوشحالی نکنم که خدا را شکر گل زدم و روی عهدم هم ماندم.

بازیکن تیم گسترش فولاد راجع به تساوی تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی خیلی سختی بود. مقابل تیم صدرنشین می‌توانستیم برنده باشیم. اگر دقت کرده بودیم، می‌توانستیم ببریم، اما دو امتیاز حساس را از دست دادیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که استفاده نکردیم.

فرهادی در مورد اعتراض بازیکنان تیم پرسپولیس به داوری و صحبت‌های سید جلال حسینی مبنی بر اینکه گسترش فولاد اصلاً فوتبال بازی نکرد، یادآور شد: چیزی خاص ندیدم. کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند. به هر حال پرسپولیسی‌ها در خانه و مقابل هواداران‌شان بازی می‌کردند و دنبال پیروزی بودند و ممکن است این بحث‌ها پیش بیاید که طبیعی است.

انتهای پیام/

نظر شما