شناسهٔ خبر: 23635764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

مهاجری:در شهر خودمان هوادار نداریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اعتقاد دارد تیمش بدون همدلی نمی‌توانست روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

صاحب‌خبر -
 محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم همانطور که در بیانیه باشگاه خواندید، فردا موفق باشیم. باشگاه پدیده با وفاق موفق شد که روزهای سخت را سپری کند. اتفاقاتی اجتناب‌ناپذیر رخ داد و اگر این اتفاقات برای باشگاهی دیگر می‌افتاد شاید باشگاه تا نابودی پیش می‌رفت. اگر همدلی و اتحاد بین همگی اعضای پدیده نبود به مشکل می‌خوردیم.

او ادامه داد: ۱۰ روز قبل موفق شدیم نفت آبادان را در مشهد شکست دهیم. بچه‌ها بارها ثابت کرده‌اند که با تمرکز توان انجام هرکاری را دارند. می‌خواهیم دست روی زانوی خود بگذاریم و دوباره روندی خوب را آغاز کنیم.

او درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش گفت: گردان و اسماعیل نظر مصدوم هستند و خانزاده هم سه کارته است. عبدالله حسینی و مرادمند با تلاش فراوان کادر و خودشان به بازی رسیدند.

مهاجری در رابطه با حضور هواداران تیم‌های سرخابی پایتخت گفت: وقتی ۳۰ هزار نفر وارد استادیوم می‌شوند، می‌توان نتیجه گرفت که مشهد طرفدار فوتبال دارد، پس باید شرایطی را مهیا کنیم که هوادار جذب شود. ابتدا باید مشکی‌پوشان و پدیده باشند تا سرخابی‌ها به مشهد بیایند، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

او ادامه داد: هیچگاه شکست را توجیه نکرده‌ام، هفته گذشته پنالتی محرز برای ما گرفته نشد. این شرایطی است که کمتر برای سرخابی ها رقم می‌خورد اما ماییم که نیاز به هوادار داریم. اگر در بازی پرسپولیس مشکی‌پوشان تعداد هواداران ۵۰-۵۰ می‌بود، قطعا مشکی‌پوشان نمی‌باخت. متاسفانه در شهرمان از حضور هواداران محرومیم و همواره دو، سه هزار نفر همراه خود داریم. امیدوارم خیلی زود این تعداد به پانزده هزار برسد.

سرمربی پدیده تصریح کرد: ما باشگاهی ۵ ساله هستیم، باید به ما زمان بدهند و کمک کنند تا به باشگاهی موفق و درست تبدیل شویم. استقلال خوزستان را ببینید، روزی برای قهرمانی جنگید و حالا برای نیفتادن تلاش می‌کند.

مهاجری همچنین گفت: تیم‌های متمول پس از اینکه آن اتفاقات تلخ برای ما رخ داد، سر بازیکنان ما ریختند تا بازیکن را از دست ما دربیاورند. بازیکنانم پیشنهادات خوبی داشتند اما ایستادند و نشان دادند که به تیم‌ و شهر مشهد علاقه دارند. تماشاگر است که باید در این رابطه خلا را پر کند و با ثبت خاطرات خوب، کنار تیم بایستند.

سرمربی پدیده مشهد تاکید کرد: نفت آبادان را با ارائه فوتبالی خوب بردیم، حتی یک فرصت به حریف ندادیم. بازی با استقلال خوزستان هم با یک لحظه غفلت بازی را واگذار کردیم. تیم خوب و باپتانسیلی هستیم و به آینده امیدواریم.

او ادامه داد: هیچ چیز در فوتبال مطلق نیست، باید واقع‌بینانه و نسبی کار کنیم. با تعامل جلو رفتیم و سعی کردیم از مشکلات ریز و درشتی که رقم خورد دور شویم.

مهاجری در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی فردا گفت: استقلال همان تیم گذشته است اما تمرکزش را به دست آورده و این مهمترین آیتم در فوتبال است.

او درباره نبود شجاعیان در ترکیب استقلال هم اظهار کرد: چه ما و چه استقلال متکی به مهره نیستیم و هر دو بازیکنانی را برای فردا نداریم.

سرمربی پدیده مشهد در مورد صحبت‌هایی که درباره برگزاری دیدار پدیده و استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) مطرح می‌شد؛ گفت: خواهشا این کابوس را به یاد من نیاورید. از روز اول گفتم که این ورزشگاه را نمی‌دهند و بیخود تمرکزمان را به هم نریزیم.

برچسب‌ها:

نظر شما