شناسهٔ خبر: 23635687 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

روحانی اهل تسنن لبنان:

پیروزی بر غاصب سرزمین و مقدسات اسلامی نزدیک است

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با انتقاد از عملکرد برخی دولت های عربی در قبال فلسطین، پیروزی بر رژیم صهیونیستی را نزدیک توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در گفت وگو با خبرنگاران از مقاومت به عنوان تنها راه پیروزی و شکست رژیم صهیونیستی یاد کرد و افزود: مقاومت تنها راه پیروزی و شکست دشمنی است که به صورت مستمر به مقدسات دینی ما تجاوز می کند.

وی همچنین عملیات چند روز پیش نیروهای مقاومت که به هلاکت یکی از خاخام های تندرو در منطقه نابلس در سرزمین های اشغالی منجر شد را تبریک گفت و پیروزی بر دشمن صهیونیستی غاصب سرزمین و مقدسات را نزدیک خواند.

این روحانی اهل تسنن اظهار داشت که تصمیم های ظالمانه به فضل جانفشانی نیروهای قهرمان مقاومت در لبنان و فلسطین رو به زوال هستند.

وی از عملکرد برخی دولت های عربی به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: تصمیم دونالد ترامپ علیه قدس نیز پس از چراغ سبز برخی دولت های عربی صورت گرفت. این دولت ها مساله و خون و شهدا و تلاش های مقاومت برای دفاع از فلسطین را فروختند.

شیخ احمد قطان از همه ملت های عربی خواست علیه حاکمانی که به کرسی قدرت خود چنگ انداخته و با فرعون زمان یعنی دونالد ترامپ به توطئه می پردازند، قیام کنند.

رییس جمعیت قولنا و العمل در بررسی آخرین تحولات داخلی لبنان تصریح کرد: قانون انتخابات نباید دستخوش تغییر شود زیرا هر تغییر به معنای گشودن دروازه تغییرات دیگر و به تعویق افتادن انتخابات است. عدم برگزاری انتخابات در موعد مقرر نیز لبنان را وارد نزاع بزرگی خواهد کرد.

وی گفت وگو میان گروه های سیاسی را بهترین راه برای پایان اختلاف درباره قانون انتخاباتی جدید عنوان کرد./980/ب902/د

نظر شما