شناسهٔ خبر: 23635602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

قلعه‌نويي: فقط با يک نيمه بازي کردن صنعت نفت را شکست داديم

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن به اين نکته اذعان کرد که تيمش در نيمه نخست ديدار مقابل صنعت نفت آبادان در حد نام خودش عمل نکرده است.

صاحب‌خبر -

امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر که سه امتياز را گرفتيم. در نيمه اول در حد ذوب‌آهن بازي نکرديم. در نيمه دوم بازي خوبي انجام داديم و دو گل زديم و چند گل نزديم. در اين ديدار هم کم مانده بود در لحظات پاياني به دليل اشتباه بچه‌گانه بازيکنان‌مان جريمه شويم. در هر صورت تيم‌هاي کمالوند هميشه فوتبال خوبي بازي مي‌کنند و در نيمه اول اين ديدار هم آمده بودند تا از ضدحملات استفاده کنند که خدا را شکر بازيکنان ما باهوش فوتبال بازي کردند.

«سه امتياز اين ديدار را با يک نيمه فوتبال بازي کردن به دست آورديم و به نظرم اين سه امتياز هم حق‌مان بود»، سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن با بيان اين جمله تصريح کرد: همان‌طور که گفتم در لحظات پاياني به خاطر  اشتباهات بازيکنان خيلي اذيت مي‌شويم. در ديدار برابر سپاهان هم توپي که به سمت کرنر مي‌رفت را الکي پنالتي داديم، اما به نظرم همين که بازيکنان ما به خودباوري رسيده‌اند خوب است. در نيم‌فصل اول ما هر چه نيمکت را نگاه مي‌کرديم،‌ بازيکني براي تعويض نداشتيم،‌ ولي الآن خدا را شکر بازيکنان خوبي روي نميکت داريم.

قلعه‌نويي با بيان اينکه ذوب‌آهن به دو بازيکن جديد هم نياز دارد، عنوان کرد: تا وقت داريم بايد دو مهره و دو بازيکن بگيريم، چون آمدن آن دو نفر خيلي به ما کمک مي‌کند. يکي از آنها فردا مي‌آيد و کارهايش تمام مي‌شود، آن يکي هم خارجي است و قرار است نامه‌اش را بزنيم تا کارهايش را انجام بدهيم.

سرمربي تيم ذوب‌آهن در پاسخ به اين سؤال که «آيا بازي نکردن بختيار رحماني به اين خاطر بود که به او استراحت داده بوديد؟»، گفت: اين حرف‌ها نيست. فکر مي‌کنم او به بازي بعدي نرسند. جا دارد از کادر پزشکي‌مان هم تشکر کنم که من فکر مي‌کنم شب و روزشان را براي موفقيت تيم گذاشتند.

وي در مورد برنامه تيم ذوب‌آهن براي رسيدن به قهرماني گفت: برنامه‌ريزي ما بازي به بازي است. 10 فينال داريم. تا امشب مي‌توانيم خوشحالي کنيم. از فردا به فکر استقلال خوزستان هستيم. به پرسپوليس و تيم‌هاي بالا جدول کار نداريم. انسان به اميد زنده است. ما کار خودمان را مي‌کنيم، حالا ببنيم در آينده چه مي‌شود.

نظر شما