شناسهٔ خبر: 23635124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

قلعه‌نویی: ذوب آهن در نیمه اول در حد نام خودش بازی نکرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به این نکته اذعان کرد که تیمش در نیمه نخست دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در حد نام خودش عمل نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. در نیمه اول در حد ذوب‌آهن بازی نکردیم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و دو گل زدیم و چند گل نزدیم. در این دیدار هم کم مانده بود در لحظات پایانی به دلیل اشتباه بچه‌گانه بازیکنان‌مان جریمه شویم. در هر صورت تیم‌های کمالوند همیشه فوتبال خوبی بازی می‌کنند و در نیمه اول این دیدار هم آمده بودند تا از ضدحملات استفاده کنند که خدا را شکر بازیکنان ما باهوش فوتبال بازی کردند.

«سه امتیاز این دیدار را با یک نیمه فوتبال بازی کردن به دست آوردیم و به نظرم این سه امتیاز هم حق‌مان بود»، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این جمله تصریح کرد: همان‌طور که گفتم در لحظات پایانی به خاطر  اشتباهات بازیکنان خیلی اذیت می‌شویم. در دیدار برابر سپاهان هم توپی که به سمت کرنر می‌رفت را الکی پنالتی دادیم، اما به نظرم همین که بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند خوب است. در نیم‌فصل اول ما هر چه نیمکت را نگاه می‌کردیم،‌ بازیکنی برای تعویض نداشتیم،‌ ولی الآن خدا را شکر بازیکنان خوبی روی نمیکت داریم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه ذوب‌آهن به دو بازیکن جدید هم نیاز دارد، عنوان کرد: تا وقت داریم باید دو مهره و دو بازیکن بگیریم، چون آمدن آن دو نفر خیلی به ما کمک می‌کند. یکی از آنها فردا می‌آید و کارهایش تمام می‌شود، آن یکی هم خارجی است و قرار است نامه‌اش را بزنیم تا کارهایش را انجام بدهیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که «آیا بازی نکردن بختیار رحمانی به این خاطر بود که به او استراحت داده بودید؟»، گفت: این حرف‌ها نیست. فکر می‌کنم او به بازی بعدی نرسند. جا دارد از کادر پزشکی‌مان هم تشکر کنم که من فکر می‌کنم شب و روزشان را برای موفقیت تیم گذاشتند.

وی در مورد برنامه تیم ذوب‌آهن برای رسیدن به قهرمانی گفت: برنامه‌ریزی ما بازی به بازی است. 10 فینال داریم. تا امشب می‌توانیم خوشحالی کنیم. از فردا به فکر استقلال خوزستان هستیم. به پرسپولیس و تیم‌های بالا جدول کار نداریم. انسان به امید زنده است. ما کار خودمان را می‌کنیم، حالا ببنیم در آینده چه می‌شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما