شناسهٔ خبر: 23635074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

دایی:سایپا می‌تواند تمام تیم‌های لیگ را ببرد

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم سایپا به این نکته اذعان کرد تیمش که در دیدار سخت مقابل تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسیده است، می تواند همه تیمهای لیگ برتر را مغلوب سازد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم سایپا مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خیلی بزرگی است و ما در دیداری بسیار سخت پیروز شدیم. در برخی از دقایق بازی، تراکتورسازی بهتر از ما کار کرد. ما متأسفانه در نیمه اول خیلی به تراکتورسازی موقعیت دادیم، اما خدا را شکر بچه‌های فوتبال خوبی بازی کردند. اینکه بتوانی در تبریز تراکتورسازی را ببری، کار بزرگی است. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم. خداوند هم به ما لطف کرد که دروازه‌بان‌مان پنالتی آقای ایران‌پوریان را گرفت و خدا را شکر بعد از گل تساوی بچه‌ها به بازی برگشتند.

سرمربی سایپا با بیان اینکه تیمش در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رود، تصریح کرد: ما در هیچ دیداری برای تساوی به میدان نمی‌رویم. در این بازی هم تلاش کردیم که سه امتیاز را بگیریم. ما برای برد آمده بودیم و یک امتیاز به دردمان نمی‌خورد و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. برای ما هیچ فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و همیشه به دنبال برد هستیم. ما نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتیم و حملاتی روی دروازه آنها انجام دادیم. اگر بچه‌ها باهوش‌تر بودند، می‌توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگریم. همان‌طور که گفتم، در تبریز تیم تراکتورسازی را بردن کار بزرگی است. بچه‌های ما نشان دادند اگر بخواهند می‌توانند تمام تیم‌ها را ببرند.

دایی در مورد روند تیمش در لیگ هفدهم گفت: متأسفانه از هفته دهم، یازدهم به بعد بود که ما جان گرفتیم. خدا را شکر در بازی با استقلال توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. در نیم‌فصل اول در همین مقطع ۱۰ امتیاز داشتیم، اما الان هشت امتیاز گرفته‌ایم. ما سعی می‌کنیم روز به روز نتایج بهتری بگیریم. 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد سایپا به مهدی ترابی متکی است، گفت: چه کسی این حرف را می‌زند؟ تیم من متکی به یک نفر، دو نفر نیست. امروز روز خوب ترابی بود، در نیمه اول از او راضی نبودم، اما در نیمه دوم بازیکنی شد که هم به درد تیم ملی می‌خورد و هم باشگاهش. سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که به تیم ملی کمک بکند را دوست دارم. اگر ترابی این هفته در لیست تیم ملی باشد، او را می‌دهیم. من طرفدار تیم ملی هستم و می‌خواهیم در جام جهانی خوب بازی کند. بنابراین، هر بازیکنی از من بخواهند به تیم ملی می‌دهم.

نظر شما