شناسهٔ خبر: 23634915 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزاری اولین جشنواره عکاسی با رویکرد تبریز 2018 توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی

اولین جشنواره عکاسی با رویکرد تبریز 2018 توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد

صاحب‌خبر - اولین جشنواره عکاسی با رویکرد تبریز 2018 توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد . 

 رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی  در گفت و گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به فرصت به وجود آمده در خصوص رویکرد تبریز 2018 گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در ستاد دانشگاه پیام نور استان، این جشنواره سعی در شناساندن پتانسیل های گردشگری آذربایجان شرقی داشته و در این خصوص  با اداره کل آموزش و پرورش استان و انجمن عکاسی استان تفاهم نامه ی همکاری امضاء کرده ایم .     بخشعلی معصومی با تاکید بر این‌که باید به صنعت گردشگری به عنوان  صنعتی درآمد زا توجه شود، افزود: جشنواره عکاسی در سه سطح دانش آموزی ، دانشجویی و آزاد برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: از محورهای اصلی این جشنواره، می توان تبریز و گردشگری، بهداشت و درمان، عمران، معماری و شهرسازی، کار و زندگی، بازار و بناهای تاریخی تبریز، فرش تبریز، اقتصاد، صنعت و تجارت، عکاسی، امنیت و توسعه پایدار، محیط زیست، تبریز از منظر کودکان و نوجوانان، صنایع دستی را نام برد. 
وی با بیان این‌که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۷ به دبیر خانه ی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ارسال کنند، اظهار کرد: نتایج داوری این جشنواره در پنجم اردیبهشت سال ۹۷ توسط داوران اعلام می شود. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه در ۱۶ اردیبهشت سال۹۷ افتتاح شده و زمان برگزاری آن ۱۷ الی ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۷ خواهد بود.
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما