شناسهٔ خبر: 23634524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بسکتبالیست های هرمزگانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

سید فاضل حیدری بلوکی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اسحاق حاتمی فر و امین درویش نژاد دو بسکتبالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو به همراه 15

صاحب‌خبر - سید فاضل حیدری بلوکی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اسحاق حاتمی فر و امین درویش نژاد دو بسکتبالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو به همراه 15 بازیکن دیگر هستند که تمرین خود را زیر نظر محسن شاه‌علی، سرمربی تیم ملی جوانان دنبال می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان 2018 کشورمان در روزهای 30 دی ماه تا سوم بهمن ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
رئیس هیات بسکتبال هرمزگان با بیان اینکه این استان دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته بسکتبال است، گفت: در هرمزگان شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در سطح ملی و بین المللی هستیم و باید با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها نه تنها ورزش این استان توسعه یابد بلکه باید از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را برای کشف این استعدادها به کار برد.
در استان هرمزگان نزدیک به سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان در رده های سنی مینی ، نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت دارند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی**انتشاردهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

نظر شما