شناسهٔ خبر: 23634188 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نخستین مرکز آموزش خلبانی هواپیمای فوق سبک کشور در بوشهر افتتاح شد

به گزارش ایرنا، سعید زرین‌فر روز سه شنبه در این آیین افزود: این مرکز نقش مهمی در ایجاد نشاط، شادابی و رفاه جوانان دارد که برای توسعه فعالیت‌های آن حمایت و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سعید زرین‌فر روز سه شنبه در این آیین افزود: این مرکز نقش مهمی در ایجاد نشاط، شادابی و رفاه جوانان دارد که برای توسعه فعالیت‌های آن حمایت و همکاری‌های لازم ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: هوانوردی و خلبانی با هواپیماهای تفریحی در معرفی بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اهمیت بسزایی دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم این استان حوزه گردشگری و تفریحی است که وجود خلیج فارس و طبیعت بکر زمینه جذب گردشگران داخلی و توریست‌ها را فراهم کرده است.
وی عنوان کرد: استان بوشهر در بعد فرهنگی و آموزشی دارای پیشینه تاریخی درخشانی است که نمونه آن مدرسه تاریخی سعادت با قدمت ارائه 120 سال انواع آموزش‌های علمی و فرهنگی است.
مسئول مرکز آموزش خلبانی افلاک نیز گفت: این مرکز برای نخستین بار در جنوب کشور در بوشهر راه اندازی شده که با توجه به ظرفیت‌های توریستی این استان این مرکز آموزش خلبانی می‌تواند زمینه جذب گردشگران داخلی و توریست را بیش از پیش فراهم کند.
محمدرضا براتی با قدردانی از مشارکت همه ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط در تاسیس مرکز آموزش هوانوردی دربوشهر افزود: در این مرکز آموزشی سه هواپیما مستقر است که با استفاده از باند فرودگاه بین‌المللی بوشهر آموزش‌های عملی از طریق این باند انجام می‌شود.
6045/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام

نظر شما