شناسهٔ خبر: 23633933 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هنرمند لرستانی به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت

R41450/P1486/S6,72/CT1

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله گفت: مسلم صالحی هنرمند توانای لرستانی در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری رقابت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

فتحعلی یوسفوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سلسله، اظهار داشت: با انتشار فراخوان انگلیسی و عربی جشنواره قصه‌گویی که در اختیار شبکه‌های قصه‌گویی بین‌الملل قرار گرفت 80 هنرمند آمادگی خود را برای حضور در این جشنواره اعلام کردند.

وی بابیان اینکه در دور نخست تنها 30 اثر نظر هیئت انتخاب را به خود جلب کرد افزود: در پایان با بررسی قصه‌ها، شیوه پرداخت هنرمندان، بررسی بهره‌مندی آثار از فنون قصه‌گویی، به‌کارگیری لحن و کلام درست در اجرا، تسلط قصه‌گویان در اجرا و تعامل این هنرمندان با مخاطب هشت قصه‌گو امکان حضور در رقابت‌ها را یافتند که مسلم صالحی هنرمند توانای شهرستان سلسله نیز یکی از این هنرمندان بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله با اشاره به رقابت هشت هنرمند از چهار قاره جهان در این جشنواره عنوان کرد: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان در تاریخ دو الی پنجم بهمن برگزار می‌شود و این هنرمند متعهد لرستانی با قصه‌گویی‌های خود در مراحل اولیه این جشنواره خیز بلندی برای سکوی اول این جشنواره برداشته است که امیدواریم بتواند با حمایت‌های مسئولان رتبه و افتخار خوبی برای استان لرستان و شهرستان سلسله کسب کند.

انتهای پیام/م

نظر شما