شناسهٔ خبر: 23632970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت رئیس دانشگاه آزاد مهاباد از تشکل های دانشجویی برای برگزاری برنامه های دهه فجر

ارومیه- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: برای انتقال آرمان های انقلاب به نسل جوان، نیازمند حضور تشکل های دانشجویی در اجرای برنامه های این ایام هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا صلاح خان احمدزاده در جلسه هماهنگی کمیته دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی در مهاباد، اظهار کرد: از حضور و مشارکت فعال تشکل‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی و هنری این دانشگاه در برگزاری عید بزرگ انقلاب به عنوان شاخصه‌ای ارزشمند با محوریت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، حمایت می کنیم.
وی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان دانست و گفت: تشکل ها و کانون های دانشجویی پیشنهادات خود را در این راستا به کمیته دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کنند.
وی با بیان اینکه نسل گذشته انقلاب، دوران طاغوت را درک کرده بود و توانست در عرصه‌های مختلف مثمرثمر باشد، اظهار کرد: هرچند نسل کنونی پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و آن دوران را از نزدیک تجربه نکرده است، اما خوشبختانه شاهد تلاش‌های این نسل در عرصه‌های جهاد سازندگی و حضور فعال در عرصه‌های جنگ نرم و مقابله با نفوذ دشمن هستیم.
وی برگزاری مسابقات فوتسال بین دانشگاهی در مهاباد، برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و دیدار با خانواده معزز شهدا را از جمله برنامه های این دانشگاه در دهه فجر اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سه هزار و 19 عضو هیات علمی و بیش از 40 هزار دانشجو دارد؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکترا به 21 رشته افزایش یافته است.
ستاد دهه فجر آذربایجان غربی متشکل از چندین کمیته است که هر یک از دستگاه های اجرایی به عنوان رئیس این کمیته، برنامه ریزی برای انجام یکسری از کارها را انجام می دهند .
3214/3072
**خبرنگار: شاهین سپهراد **انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما