شناسهٔ خبر: 23632949 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۲۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان کرمانشاه پرداخت شد

R41380/P1486/S6,68/CT1

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: تاکنون حدود ۱۲۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان کرمانشاه که دارای بیمه‌نامه بودند، پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

جمال یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله دلخراش غرب استان کرمانشاه بلافاصله جلسه مدیریت بحران تشکیل و تصمیمات لازم برای حمایت و پرداخت خسارت به زلزله زدگان اخذ شد.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با بیان اینکه از روز بعد از حادثه تشکیل پرونده و اعزام کارشناسان به مناطق زلزله زده آغاز شد، عنوان کرد: هشت اکیپ چهار نفره در مناطق حضور دارند و بررسی واحدهای خسارت دیده را انجام می‌دهند.

یوسفی با بیان اینکه تعداد پرونده‌هایی که خسارت آنها برآورد و پرداخت شده را  1340 مورد عنوان کرد: تاکنون حدود 120 میلیارد ریال به آنها پرداخت خسارت شده است.

وی با بیان اینکه اداره بیمه ایران استان تاکنون به همه تعهدات بیمه‌ای خود عمل کرده است گفت: تاکنون هیچ مورد عدم تعهد پرداخت بیمه نداشتیم.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون پروژه پرداخت بیمه خانه‌های مسکونی مردم را جلوتر انداختیم عنوان کرد: یک ماهی است که کار آنها به اتمام رسیده اما مابقی شرکتها و ادارات بیمه تنها در آتش‌سوزی تعهدات بیمه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه پرداخت بیمه مسکن مهر متعلق به شرکت بیمه آرمان است بیان کرد: بیمه آرمان تنها تعهد پوشش بیمه آتش‌سوزی را به افراد ساکن مسکن مهر دادند و تحت پوشش بیمه‌ای زلزله نیستند.

انتهای پیام/م

نظر شما