شناسهٔ خبر: 23631319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رویکرد رسانه استان در طلیعه چهل سالگی انقلاب؛ خلق نمایشگاه بزرگ عزتمندی

خبرگزاری صداوسیما

در این نشست، بر خلاقیت و هنرمندی در انعکاس دستاوردهای چهل ساله نظام، در ویژه برنامه های دهه فجر تاکید شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشترویکرد رسانه استان در طلیعه چهل سالگی انقلاب؛ خلق نمایشگاه بزرگ عزتمندی دهه فجر استان با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون و از جمله مواجهه مستقیم با استکبار جهانی گفت: دشمن همواره برای تضعیف ارکان و آرمان های انقلاب اسلامی توطئه کرده است و رسانه های ما می توانند با خلاقیت در برنامه سازی، نمایشگاه بزرگ عزت و سربلندی انقلاب اسلامی را خلق کنند.
حمید قربانی جم با بیان اینکه ویژه برنامه های جشن 40سالگی انقلاب در سراسر کشور از آذرماه امسال تا بهمن ماه سال 97 اجرایی می شود افزود: امسال شبکه اترک برای نسل جوان و نوجوان، ویژه برنامه "کاروان انقلاب" را از اول بهمن در مدارس 22 شهر استان پخش تلویزیونی و رادیویی خواهیم داشت.
وی گفت: بسته های پنج دقیقه ای "کارنامه" هم برای انعکاس خدمات و عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان برای رادیو و فضای مجازی پیش بینی شده و برنامه "خیابان انقلاب- پلاک 40 " هم در شبکه استانی پخش خواهد شد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان همچنین گفت: ارتباط زنده با بیت امام (ره) در خمین، در 12 بهمن ماه نیز از دیگر برنامه های صدا و سیمای استان خواهد بود.

قربانی جم همچنین از راه اندازی و آغاز به کار دبیرخانه ستاد سیاستگذاری نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای خراسان شمالی خبر داد.
در ادامه دیگر اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان به طرح برنامه های پیش بینی شده در این دهه مبارک پرداختند که غبار روبی مزار شهدای گرانقدر، سرود 1357 نفری دانش آموزان، ویژه برنامه ده شب ده مسجد، تهیه سردیس مادر شهید موفق؛ بانوی انقلابی، توزیع300عنوان کتاب جدید در قالب کاروان کتاب در مناطق روستایی و عشایر و افتتاح 80 طرح عمرانی خدماتی کشاورزی با حضور مسئولان از جمله این برنامه ها بود.

همچنین تاکید بر نقش بانوان در شکل گیری انقلاب و خانواده های شهدای انقلاب و مدافع حرم در ویژه برنامه های دهه فجر، فراخوان گسترده ارسال عکس ها و تصاویر طلیعه 40 سالگی انقلاب در کوچه ها، مساجد، دانشگاه ها و مدارس، توجه بیشتر به حاشیه های مناطق و شهرهای استان در برنامه های دهه فجر و همچنین تعامل صداو سیما و آموزش و پرورش برای پخش زنده و مناسب حضور 1357 نفری مردم به ویژه دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن از مصوبات این نشست بود.

رویکرد رسانه استان در طلیعه چهل سالگی انقلاب؛ خلق نمایشگاه بزرگ عزتمندی رویکرد رسانه استان در طلیعه چهل سالگی انقلاب؛ خلق نمایشگاه بزرگ عزتمندی رویکرد رسانه استان در طلیعه چهل سالگی انقلاب؛ خلق نمایشگاه بزرگ عزتمندی رویکرد رسانه استان در طلیعه چهل سالگی انقلاب؛ خلق نمایشگاه بزرگ عزتمندی
  

نظر شما