شناسهٔ خبر: 23631070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار استاندار کُردستان با خانواده شهدای بمباران ۲۸ دی سنندج

شهید لحاف دوزیان، شهیده جمیله عثمانی و خانم مرضیه توطنی جانباز بمباران ۲۸ دی سنندج در سال ۶۵ بودند که استاندار و جمعی از مسئولان استان با خانواده هایشان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــان، استاندار کُردستان گفت: هر آنچه که داریم، مرهون خون شهداست. دیدار استاندار کُردستان با خانواده شهدای بمباران ۲۸ دی سنندج
بهمن مرادنیا با تأکید بر رسیدگی بیشتر به مشکلات خانواده شهدا و جانبازان افزود: همه مسئولان برای رفع مشکل این عزیزان، مسئولیت سنگینی دارند.
رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید جانبازان و امور ایثارگران کُردستان هم در این بازدید گفت: توجه به اشتغال فرزندان شهدا سالهاست در دستور کار قرار گرفته، ولی با این وجود، بیش از هزار ۶۰۰ نفر از فرزندان شهدا با مدرک دیپلم به بالا بیکار هستند.
عیسی رحیم زاده، فرمانده سپاه سنندج هم در این دیدار گفت: بمباران ۲۸ دی سنندج با هدف شکستن مقاومت مردمی انجام شد، امّا مردم بصیر کُردستان بعد این حادثه مقاومت را بیشتر کردند.
بمباران ۲۸ دی سنندج در سال ۶۵، دویست و بیست شهید و ۱۲۰ جانباز بر جای گذاشت که این روز بنام روز ملی مقاومت مردم سنندج نامگذاری شده است.

نظر شما