شناسهٔ خبر: 23631044 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵۰۰ طرح "تلاوت نور" در سطح کانون‌های مساجد لرستان برگزار می‌شود

R41450/P1486/S6,72/CT1

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان گفت: ۵۰۰ طرح "تلاوت نور" در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد ابدالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار داشت: کمیته مساجد در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های زیادی با رویکرد انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل جوان تدوین کرده است.

وی افزود: مساجد در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش پررنگی داشته که می‌توان به‌نوعی مساجد را خواستگاه انقلاب اسلامی دانست و امروز نیز مساجد در اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نقش محوری دارند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به نقش مساجد در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: زمینه برای مشارکت اهالی مساجد در برنامه‌های دهه فجر محور مهم این کمیته است.

ابدالی پور با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا در روز 12 بهمن، محافل انس با قرآن، شرکت در راهپیمایی روز 12 بهمن، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ایستگاه نقاشی ازجمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی فجر مهر تصریح کرد: طرح تلاوت نور در 500 مرکز فرهنگی برگزار می‌شود همچنین مراسم 10 شب 10 مسجد نیز در طی ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما