شناسهٔ خبر: 23631003 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بر اساس کتابی پرفروش

«آتش و خشم» ترامپ تبدیل به سریال می‌شود

کتاب پرفروشی که داستان داخل کاخ سفید پر هرج‌ و مرج رییس‌جمهور آمریکا را تعریف می‌کند، قرار است به جمع دیگر پروژه‌های تلویزیونی درباره دونالد ترامپ بپیوندد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کتاب «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» نوشته مایکل وولف قرار است تبدیل به یک سریال تلویزیونی شود.

کمپانی اندِوور کانتنت حقوق رسمی فیلم و تلویزیون این کتاب را خریداری کرده که داستان درونی نخستین سال ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ را تعریف می‌کند. این کتاب ترامپ را به عنوان آدمی که برای سنگینی مقامش آمادگی ندارد به نمایش می‌گذارد و می‌گوید او نمی‌تواند توجهش را روی جزییات سیاست‌ها متمرکز کند.

در این کتاب همچنین نقل‌قول‌هایی از استیو بنون استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید آورده می‌شود که ملاقات بین دونالد ترامپ جونیور و یک وکیل روس را «خیانت‌بار» می‌خواند. به خاطر همین صحبت‌ها، بنون مجبور به استعفا از پست خود به عنوان رییس رسانه خبری برایتبارت شد. این کتاب به سرعت در صدر تمام لیست‌های پرفروش‌ها قرار گرفت و در بسیاری از شهرهای بزرگ در همان روز اول انتشار تمام نسخه‌های آن فروش رفت.

در حال حاضر هیچ استودیویی متصل به پروژه ساخت سریال تلویزیونی «آتش و خشم» نیست. وولف تهیه‌کننده اجرایی سریال خواهد بود و مایکل جکسون که از مدیران اجرایی سابق شبکه بی‌بی‌سی است، تهیه‌کننده اصلی آن است.

از همین حالا چند پروژه مرتبط با ترامپ و ریاست‌جمهوری‌اش به عرصه تلویزیون راه پیدا کرده‌اند. شبکه کمدی سنترال در حال حاضر سریال کمدی «شو پرزیدنت» با نقش‌آفرینی آنتونی آتامانوییک در نقش ترامپ را روی آنتن می‌برد و شبکه شوتایم هم مشغول ساخت سریال انیمیشن «رییس‌جمهور کارتونی ما» است که استیون کولبر، مجری معروف برنامه‌های آخر شب،‌ مسئولیت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.  

نظر شما