شناسهٔ خبر: 23630635 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سردار مومنی: اخلال در امنیت خط قرمز پلیس است

به گزارش ایرنا، سردار اسکندر مومنی روز پنجشنبه در همایش فرماندهان و روسای پلیس تهران بزرگ با تقدیر از زحمات عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایتخت،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سردار اسکندر مومنی روز پنجشنبه در همایش فرماندهان و روسای پلیس تهران بزرگ با تقدیر از زحمات عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایتخت، افزود: مجموعه پلیس پایتخت در تمامی امور و ماموریت های ویژه چندماه اخیر، عملکردی شایسته، موفق و قابل تقدیر داشته است.
وی با تاکید براینکه اقتدار توام با رحمت، عدالت و رافت سرلوحه کار پلیس است، اظهار کرد: این رویکرد در همه ماموریت های ناجا و به خصوص پلیس پایتخت مد نظر قرار دارد.
سردار مومنی، برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان توام با رحمت و عدالت را امری مهم برشمرد و گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، چرا که فلسفه تشکیل پلیس ایجاد و حفظ امنیت عمومی است.
وی با تاکید بر تلاش استکبار جهانی و دشمنان خارجی برای ایجاد تنش میان مردم و تامین کنندگان نظم و آرامش جامعه، افزود: رویکرد اقتدار توام با رافت در جریان ناآرامی ها، باعث شد تا مردم راه خود را از آشوب گران جدا و دشمن را ناامید و ناکام کنند.
سردار مومنی تصریح کرد: دشمن تلاش کرد تا تهران را ناامن کند اما خوشبختانه با مدیریت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و همکارانش در بخش های مختلف پلیس و با سرلوحه قرار دادن اقتدار توام با رحمت، تلاش دشمنان ناکام ماند.
جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد: امنیت مقدمه و لازمه انجام هر کار و فعالیتی در سطح جامعه است و همانطور که انسان بدون اکسیژن دوام نمی آورد، جامعه نیز بدون امنیت، پیشرفت و رشدی نخواهد داشت.
سردار مومنی، آمادگی کامل، آموزش لازم و یکپارچگی درونی را امری مهم در بدنه نیروی انتظامی برشمرد و افزود: رویدادهای اخیر نشان داد که نیروی انتظامی تهران بزرگ در همه شرایط آمادگی خود را حفظ کرده و هر ماموریتی را به نحو احسن انجام می دهد.
به گزارش ایرنا، همایش سراسری فرماندهان و روسای پلیس تهران بزرگ صبح امروز با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مقر فرماندهی انتظامی پایتخت برگزار شد.
خبرنگار: مهدی مقدر- انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
انتهای پیام

نظر شما