شناسهٔ خبر: 23629308 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای واحدهای تولیدی گمیشان

R41471/P1377/S6,70/CT11

فرماندار گمیشان با اشاره به حمایت‌های ویژه دولت از واحدهای تولیدی و اقتصادی گفت: سهم شهرستان گمیشان در تسهیلات بند الف و ب نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال با شرایط ویژه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، امیرشیر توماج صبح امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سیمین‌شهر اظهار داشت: تولیدکنندگان نقش مهمی را در چرخه اقتصادی کشور دارند و باید توجه ویژه به این بخش شود.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در این شهرستان افزود: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران رکن تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار گمیشان تصریح کرد: امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذار مهم‌ترین اصل در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در باب استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، تسهیل روند سرمایه‌گذاری، توسعه شاخص کسب و کار و رفع موانع موجود در این حوزه تشریک مساعی و هماهنگی دستگاه‌های متولی را طلب می‌کند.

توماج با اشاره به حمایت‌های ویژه دولت از واحدهای تولیدی و اقتصادی خاطر نشان کرد: سهم شهرستان در تسهیلات بند الف و ب نزدیک به 200 میلیارد ریال با شرایط ویژه است و این در واقع فرصت مناسبی برای حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در منطقه است.

فرماندار گمیشان اظهار کرد: تولیدکنندگان و واحدهای سرمایه‌گذارای می‌توانند با ارائه طرح‌های توجیهی به کارگروه شهرستان تا 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

شهرک صنعتی سیمین شهر در حال حاضر 16 واحدی تولیدی فعال و نیمه فعال داشته و عمده موارد مطرح شده در این جلسه در خصوص آب، روشنایی محوطه شهرک، اینترنت و ساماندهی زباله‌ها بوده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما