شناسهٔ خبر: 23629289 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

4 نظامي صهيونيست در اسارت حماس هستند

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صداوسیما، شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی به خانواده‌های چهار نظامی اسیر صهیونیست اعلام کرد آنان همچنان در اختیار شاخه نظامی حماس هستند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، این پیام گردان‌های عز الدین قسام واکنش به اظهارات آویگدور لیبرمن است که نخستین بار تأیید کرده است که اسرائیل از سرنوشت اسیران خود اطلاعی ندارد.
لنا شاهین گزارشگر المیادین از غزه گفت: لیبرمن نخستین بار است که از سرنوشت اسیران اسرائیلی اظهار بی اطلاعی کرده است.
محمود مرداوی تحلیلگر سیاسی فلسطینی گفت: «این سخن لیبرمن عمدی است زیرا او قصد دارد به جبهه داخلی اسرائیل این پیام را برساند که راه حل سیاسی با فلسطینیان به بن بست رسیده است و باید به سمت خشونت پیش رفت به ویژه با توجه به اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با اتهامات جدی فساد مالی روبرو است.»
گردان‌های عز الدین قسام در پیام خود به خانواده‌های اسرائیلی گفته اند تا چه زمان ساکت خواهید ماند؟
شاخه نظامی حماس تأکید کرده است که دولت اسرائیل سالهاست که خانواده‌های اسیران را با این ادعا که فرزندان آن‌ها کشته شده اند، گمراه کرده است.
حسن لافی متخصص در امور اسرائیل گفت: هدف لیبرمن از به زبان آوردن چنین سخنانی این است که زمینه تشدید اوضاع را فراهم آورد و مانع وارد شدن کمک‌ها به نوار غزه شود تا حماس را تحت فشار قرار دهد.
گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرده است چهار نظامی اسرائیلی را در اسارت خود داردد و آزادی آنان منوط به این است که اسرائیل همه اسیرانی را که پس از آزادی براساس توافق هفت سال پیش دوباره بازداشت کرده است آزاد کند.

نظر شما