شناسهٔ خبر: 23629174 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌وگو با فاس مطرح شد

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در امامزاده جعفر (ع) پیشوا در دوم بهمن ماه

مسئول روابط عمومی امامزاده جعفر (ع) پیشوا از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در این امامزاده در دوم بهمن ماه و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم و همسر و پرستاران جانبازان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) در امامزاده جعفر (ع) پیشوا خبر داد. 

وی افزود: در این مراسم قرار است از خانواده شهدای مدافع حرم دیار 15 خرداد (پیشوا) و جمعی از همسران و پرستاران جانبازان دفاع مقدس تقدیر شود. 

مسئول روابط عمومی امامزاده جعفر (ع) پیشوا با بیان اینکه در این مراسم جشن نورافشانی هم صورت می‌گیرد تصریح کرد: 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به عنوان بخشی از هدایای در نظر گرفته شده بین حاضرین در جشن قرعه‌کشی خواهد شد. 

 

وی خاطرنشان کرد: جشن میلاد حضرت زینب (س) دوشنبه 2 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار خواهد شد. 

آرامگاه امامزاده جعفر الخواری فرزند بلافصل موسی کاظم (امام هفتم شیعیان) و برادر علی بن موسی الرضا (امام هشتم شیعیان) است و صحن وی در شهرستان پیشوا و 45 کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد.

امام زاده جعفر بن موسی الکاظم که وی را «خواری» و اولاد او را «خواریون» نیز می‌خوانند، پس از رشد و نمو، به یاری برادرش علی بن موسی الرضا پرداخت.

امامزاده جعفر (ع) در حوزه استحفاظی اداره اوقاف و امور خیریه پیشوا قرار دارد. 

انتهای پیام/ 

 

نظر شما