شناسهٔ خبر: 23628380 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مصلحی: هدف دشمن از اغتشاشات اخیر ناکارآمد نشان دادن دین در مدیریت جامعه است

R41371/P1357/S6,73/CT11

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه حوادث اخیر نشان داد که جریان نفوذ در کشور جدی است گفت: هدف دشمن از اغتشاشات اخیر ناکارآمد نشان دادن دین در مدیریت جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهید "امیرحسین ندیری" فرمانده اطلاعات لشکر17 علی‌بن ابیطالب(ع) با عنوان «فرشتگان خاکی9» که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ساوه برگزار شد با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: هدف دشمن از اغتشاشات اخیر ناکارآمد نشان دادن دین در مدیریت جامعه است، بنابراین مسئولان باید مراقب دسیسه‌های دشمن باشند و در افزایش بصیرت آحاد جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان تلاش کنند.

وی افزود: از 1.5 سال پیش بر پایه اطلاعات دریافتی و تحلیل در سخنرانی‌ها از طراحی یک فتنه در زمستان هشدار دادیم، استکبار دست از دشمنی و توطئه علیه ایران اسلامی در هیچ زمانی برنداشته به گونه‌ای که تا امروز به انواع توطئه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی متوسل شده است.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: استکبار جهانی می‌داند الگوسازی انقلاب اسلامی هستی استکبار را به خطر می‌اندازد و از شکست‌های اخیر در منطقه عصبانی است، به طوری که هدف وزیر خارجه انگلیس از سفر به ایران فقط نجات جاسوسان دستگیر شده نبود و در واقع هدف او اعلام حمایت از جاسوسان لو نرفته بود.

مصلحی بیان کرد: عربستان 40 میلیارد دلار از کمک 80 میلیاردی کشورها به صدام برای براندازی نظام مقدس اسلامی پرداخت کرد ولی مجبور شد بعدها برای ساقط کردن صدام به آمریکا پول بدهد البته امروز حکومت عراق در راستای تعالی اسلام حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: حوادث اخیر نشان داد که جریان نفوذ در کشور جدی است و مسئولان باید مراقب باشند، هر چند در دوران اصلاحات عده‌ای به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و البته هنوز هم دلبسته آمریکا هستند.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: آقای "منتظری" با سابقه مبارزانی و زندانی طولانی در قبل از انقلاب توسط یک نفوذی به نام "مهدی هاشمی" از راه منحرف شد و او را در مقابل امام راحل قرار دادند.

وی افزود: شهدا در قرآن جایگاه ویژه‌ای دارند و روزی آنها در پیشگاه خداوند به این دلیل است که آنها هنوز در جامعه موثر بوده و در حال مدیریت هستند چرا که امام حسین(ع) بعد از قرن‌ها هنوز جامعه را مدیریت می‌کند و 25 میلیون نفر را در روز اربعین به کربلا می‌کشاند.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: امروز کتاب‌های مربوط به امام حسین(ع) در اروپا و آمریکا با تیراژ بالا فروخته می‌شود زیرا اندیشمندان جهان می‌خواهند بدانند بزرگترین تجمع انسانی زمین برای چه به‌وجود می‌آید.

انتهای پیام/ح

نظر شما