شناسهٔ خبر: 23628366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس مسائل خاورمیانه:

اقدامات غیر عاقلانه آل سعود سبب سرنگونی اسرائیل می شود

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اقدامات غیرعاقلانه رژیم آل سعود و برخی از کشورهای مرتجع منطقه به سرنگونی درونی رژیم صهیونیستی و تغییرات عمده در رأس کشورهای مرتجع بینجامد، آگاهی و بیداری مردم منطقه در تغییرات اساسی این کشورها تأثیر مستقیم خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار انقلاب نیوز، با اشاره به حمایت های رژیم آل سعود از اسرائیل اظهار داشت: فشار آمریکا بر کشورهای عربی و ملت های مسلمان برای از انزوا خارج کردن رژیم صهیونیستی است.


وی گفت: به نظر می‌رسد اقدامات غیرعاقلانه رژیم آل سعود و برخی از کشورهای مرتجع منطقه به سرنگونی درونی رژیم صهیونیستی و تغییرات عمده در رأس کشورهای مرتجع بینجامد، آگاهی و بیداری مردم منطقه در تغییرات اساسی این کشورها تأثیر مستقیم خواهد داشت.

کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: ارتباطات پنهانی سعودی ها با رژیم صهیونیستی در حالی آشکار می شود که تنفر مردم منطقه از این رژیم و حامی اصلی آن یعنی آمریکا به دنبال تصمیم رئیس‌جمهور این کشور مبنی بر انتقال سفارتخانه به قدس شریف افزایش پیدا کرده است.

صدرالحسینی گفت: رژیم آل سعود گفته که کشورهای عربی به محض حل منازعه فلسطین، رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسند، ریاض به دنبال کاهش فشارهای داخلی و منطقه‌ای بر رژیم صهیونیستی است، اقدامات عربستان به سرنگونی داخلی این رژیم مینجامد.

وی  با تأکید بر تلاش عربستان برای عادی کردن روابط خود با صهیونیست ها تصریح کرد: رژیم آل سعود در ماه‌های اخیر علیرغم افزایش آگاهی و بصیرت مردم منطقه در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود در حال تبدیل کردن ارتباطات پنهان خود با صهیونیست ها به روابط آشکار است.

کارشناس مسائل خاورمیانه بیان داشت: وزیر امور خارجه عربستان در روزهای اخیر اعلام کرده که باید هر چه زودتر منازعات فلسطین و رژیم صهیونیستی به پایان برسد و کشورهای اسلامی این رژیم را به عنوان کشوری مستقل به رسمیت بشناسند که این موضوع نشان‌دهنده نیات پلید آل سعود است.

انتهای پیام/

نظر شما