شناسهٔ خبر: 23628153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

استاندار لرستان: دولت ها ابزار نظام جمهوری اسلامی در خدمتگزاری به مردم هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی افزود: امسال برنامه های ستاد دهه فجر با حالت ویژه تری برگزار خواهد شد که ضروری می دانیم در آستانه عمر

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی افزود: امسال برنامه های ستاد دهه فجر با حالت ویژه تری برگزار خواهد شد که ضروری می دانیم در آستانه عمر چهل ساله این نظام برجسته سازی بیشتری در ابعاد معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه ها عمدتا به سمت بحث های سخت افزاری می رویم،گفت: علاوه بر توسعه و پیشرفت و آبادانی در سایه انقلاب اسلامی نیازمند مباحث فرهنگی و نظری انقلاب اسلامی نیز هستیم که موجب حفظ و اشاعه همین جایگاه معنوی انقلاب اسلامی در جهان است و ممکن است حتی برخی ها را هنوز فرصت نکرده باشیم انجام دهیم.

استاندار لرستان بحث تفنن و اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر باید برای مردم شادی بخش باشد را نیز حائز اهمیت عنوان کرد.

دکتر خادمی تاکید کرد: با توجه به تقارن ایام دهه فجر با فاطمیه باید برنامه ریزی های لازم نیز اتخاد شود تا از اجرا و توجه به هر دو برنامه نیز بازنمانیم.

استاندار در پایان گفت: بخشی از خدمات انجام شده انقلاب اسلامی مربوط به دولتهاست و نیز عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و باید توجه داشت، دولتها ابزار جمهوری اسلامی هستند و انقلاب اسلامی از طریق همین دولتها خدمتگزار مردم بوده و می باشد.

 

48

انتهای پیام

نظر شما