شناسهٔ خبر: 23627460 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر تالار محراب در گفتگو با مهر:

مدیرکل هنرهای نمایشی از جوانان حمایت می کند/ بی مهری تئاتر فجر

مدیر تالار محراب با اشاره به اینکه تئاتر فجر نسبت به این مجموعه تئاتری بی مهری کرده است، گفت: مدیرکل هنرهای نمایشی طی ۳ سال گذشته از گروه های جوان حاضر در تالار محراب حمایت ویژه کرده است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم گله دارزاده مدیر تالار محراب درباره چرایی حضور نداشتن این مجموعه تئاتری در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، به خبرنگار مهر گفت: متأسفانه تالار محراب مشمول بی مهری از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر قرار گرفته است و این در حالی است که ما در جشنواره های نمایش های آیینی و سنتی و تئاتر عروسکی، بیشترین تعداد پشتیبانی را داشتیم و همه از عملکرد تالار محراب راضی بودند.

وی اظهار کرد: شاید توجه به گسترش تماشاخانه های خصوصی باعث بی مهری نسبت به تالار محراب شده است که البته گسترش فعالیت تماشاخانه های خصوصی در تضاد با تالار محراب نیست. سال گذشته تالار محراب میزبان کارگاه های جشنواره تئاتر فجر بود. ما هر سال سعی می کنیم به نحو احسن پشتیبانی لازم را داشته باشیم زیرا هم دارای سالن بلک باکس و هم سالن قاب عکسی هستیم و امکانات مان مطلوب است.

مدیر تالار محراب با بیان اینکه طی ۳ گذشته هر سال ۲ یا ۳ نمایش از کارگردان های جوانی که فعالیت شان را از تالار محراب شروع کرده بودند در جشنواره های تئاتر فجر حضور داشتند، یادآور شد: طی صحبتی که با مدیرکل هنرهای نمایشی داشتیم، آقای شفیعی گفت که وضعیت تالار محراب از پایگاهی برای هنرمندان جوان خارج نشود و بر این اساس حمایت های مستقیم مالی نیز از گروه ها جوان تئاتری داشت.

گله دارزاده ادامه داد: این حمایت های ویژه مدیرکل هنرهای نمایشی از هنرمندان جوان تئاتر حاضر در تالار محراب باعث رخ دادن اتفاقات خوبی شده است. بر این اساس ما تالار محراب را همچنان به عنوان پایگاهی برای هنرمندان جوان تئاتر حفظ می کنیم.

نظر شما