شناسهٔ خبر: 23627109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت الاسلام گرجی در مراسم ترحیم حجت الاسلام مظاهری:

منبرهاي روحانيون در رفع مشكلات جامعه كارگشا باشد/مرحوم مظاهری رفتار سیاسی با مردم نداشت

خبرگزاری شبستان: استاد حوزه علميه و كارشناس مذهبي گفت: منبرهاي سخنراني روحانيون در جهت در رفع مشكلات جامعه كارگشا و زمينه ساز جلب مشاركت براي رفع نيازها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اصفهان، حجت الاسلام مهدي گرجي، استاد حوزه علميه و كارشناس مذهبي در مراسم ترحيم حجت الاسلام شيخ مهدي مظاهري اظهارداشت: يكي از ويژگي هاي حجت الاسلام مظاهري توجه جامع و كامل به نيازهاي جامعه بود كه نقش اثر گذار اين روحاني در امر تبليغ، فعاليت هاي عام المنفعه و آموزشي و پژوهشي و ديني مي بينيم.

 

وي افزود: حجت اسلام مظاهري با نگاه جامع به نيازهاي جامعه از منبرها براي رفع نيازها استفاده مي كرد كه منبرهاي سخنراني روحانيون در جهت در رفع مشكلات جامعه كارگشا و زمينه ساز جلب مشاركت براي رفع نيازها باشد.

 

حجت الاسلام گرجي اضافه كرد: خيرين هم نسبت به نيازهاي مختلف جامعه نگاه جامع و فراگير داشته باشند و در رفع نيازها جامع و كامل نگاه و مشاركت داشته باشند.

 

وي با اشاره اينكه خدمت به مردم نبايد سليقه اي و جناحي باشد، تصريح كرد: حجت الاسلام مظاهري در خدمت به مردم جناحي و سياسي رفتار نمي كرد و همه مسئولان دولتي را فارغ از حزب و جناح مورد توجه قرار مي داد و براي كمك به رفع نيازها مشاركت مي گرفت.

 

استاد حوزه علميه و كارشناس مذهبي اخلاص در كارها، پايبندي به اصول نظام، محب اهل البيت(ع) و مجاهدت علمي را ويژگي هاي شاخص اين عالم بزرگ دانست و گفت: صداقت و اخلاص در عمل حجت الاسلام مظاهري موجب علاقه و محبت مردم به ايشان شد.

 

نظر شما