شناسهٔ خبر: 23626954 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

دختر پدرکش، جنون ندارد

هیات سه نفره کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند، زن جوانی که پدرش را در غرب پایتخت کشته، جنون ندارد و دارای سلامت روانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم، شبنم 45 ساله بعداز جدایی از شوهرش در غرب تهران زندگی می‌کرد. او اول اسفند سال گذشته به خانه پدرش در طبقه اول ساختمانی در شهرک گلستان در غرب تهران رفت. اما بعد از دعوا با پدر 74 ساله‌اش او را با ضربه‌های متعدد چاقو از پای درآورد.

زن میانسال که بشدت وحشت‌زده بود، سوار خودروی مدل بالایش شد و از محل جنایت فرارکرد. اما ساعاتی بعد از لو رفتن ماجرا، از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شد.

او در جریان تحقیقات مدعی بود پدرش بعد از دعوا با مادرش او را از خانه بیرون کرده و اجازه بازگشت وی را به خانه نداده است. آن روز هم برای گفت‌وگو با پدرش به آنجا رفته که با هم درگیر شده اندوناخواسته او را کشته است. عامل جنایت بعداز بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. متهم مدعی شده بود در زمان جنایت جنون به او دست داده و نمی‌خواسته پدرش را به قتل برساند. این ادعا در حالی از سوی وی مطرح شده بود که سه خواهرش با حضوردر شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از خواهرشان شبنم بابت قتل پدرشان شکایت کرده و برای او درخواست قصاص کردند بنابراین دختر پدرکش برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش با دستور بازپرس رضوانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرانجام دیروز هیات سه نفره کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادندکه شبنم در زمانی که پدرش را به قتل رسانده دچار جنون نبوده و در سلامت روانی به سر می‌برد.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی قراراست بزودی آخرین تحقیقات از وی انجام گیرد و پرونده وی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شود تا او پای میز محاکمه قرار بگیرد.

نظر شما