شناسهٔ خبر: 23626604 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویدادهای خبری استان قزوین (28 دی)

قزوین-ایرنا-آیین گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مهم ترین رویداد خبری امروز پنجشنبه 28 دی ماه در قزوین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مراسم صبح امروز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود.
نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، نشست بررسی طرح های سرمایه گذاری خارجی استان و دیدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با استاندار و همایش فرهنگی ورزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها از دیگر رویدادهای خبری استان قزوین در روز جاری است.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها،نهادها و شرکت های دولتی و عمومی در سطح استان و شهرستان ها می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33557735 و 33557736 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 33557734 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همراه با گزارش های تصویری بر روی سایت http://www.irna.ir/qazvin منتشر خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین خبرهای قزوین و گزیده اخبار ایران و جهان کانال ایرنا قزوین به نشانی https://t.me/irnaqazvinn و اینستاگرام ایرنا قزوین به نشانی https://www.instagram.com/irnaqazvinn را دنبال کنید.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما