شناسهٔ خبر: 23626414 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای 20 برنامه توسط کمیته کودک و نوجوان دهه فجر بروجرد

گروه فرهنگی: کمیته کودک و نوجوان بروجرد در دهه فجر 20 برنامه را اجرا می‌کند که مهم‌ترین برنامه چاپ کتاب دل‌نوشته کودکان و نوجوانان بروجردی به امام(ره) و شهدا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، فاطمه عمادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد چهارشنبه، 27 دی در تشریح برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر بروجرد، از برگزاری 20 برنامه‌ توسط کمیته کودک و نوجوان دهه فجر خبرداد و گفت: این برنامه‌ها در ایام دهه فجر در نقاط مختلف شهر، کانون‌ها و برخی از روستاها اجرا می‌کند.
وی اضافه کرد: در طول دهه فجر با برپایی غرفه‌هایی محصولات و اقدامات کانون پرورشی کودکان و نوجوانان معرفی می‌شوند و همچنین بازی‌های بومی و محلی در شهر و روستا با حضور کودکان اجرا خواهد شد.
عمادی اضافه کرد: نمایش تولد در مرکز شماره یک بروجرد، کتیبه‌سازی، ایستگاه نقاشی، کنگره شعر انقلاب از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این ایام در بروجرد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در طول این 10 روز جشنواره غذا به نفع کودکان دیابتی در محل دو غرفه در نظر گرفته شده برگزار می‌شود تا با فروش این غذاها گامی در راستای حل مشکلات این بیماران برداشته شود.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد اظهارکرد: یکی‌از مهم‌ترین برنامه‌های کنون در دهه فجر جمع‌آوری دل‌نوشته‌های کودکان و نوجوانان است که در این ایام دانش‌آموزانی که علاقه‌مند باشند دل‌نوشته‌هایی به امام(ره) و شهدا می‌نویسند و سپس این دل‌نوشته‌ها تجمیع شده و در قالب یک کتاب با عنوان «کتاب انقلاب» توسط دانش‌آموزان بروجردی چاپ می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین در روز راهپیمایی 22 بهمن ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در میدان شهدا برپا می‌شود و کودکان با حضور در این ایستگاه تصاویری از راهپیمایی را نقاشی می‌کنند.

نظر شما