شناسهٔ خبر: 23626036 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسابقه مجازی«سفر به خانه خدا» برگزار می‌شود

گروه فناوری اطلاعات: مسابقه مجازی عکس‌ «سفر به خانه خدا» ویژه عکس‌های حج سال ۹۶ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه مجازی عکس «سفر به خانه خدا» به همت شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی-هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران و موسسه فرهنگی رسانه‌ای پارسیان فرهنگ با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، سازمان فرهنگی هنری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران ویژه افرادی که به حج سال ۹۶ مشرف شده‌اند برگزار می‌شود.

این مسابقه عکس با موضوعاتی ازجمله عزت و کرامت حجاج ایرانی، وحدت در جهان اسلام، عملیات اجرایی حج سال ۱۳۹۶، لحظه‌های ویژه عبادی، سلفی بناها و آیین‌ها و استقبال از حجاج سال ۹۶ برگزار می‌شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج قطعه عکس به همراه مشخصات فردی به نشانی ایمیل photo.haj@gmail.com ارسال کند.

به گزارش ایکنا، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» تا ۱۷ بهمن مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند. آثار ارسال شده در نیمه دوم بهمن داوری می‌شود و آیین اختتامیه این مسابقه ۶ اسفند ساعت ۱۷ در دانشگاه تهران، باشگاه دانشجویان، نگارخانه دانشجو برگزار می‌شود.

جوایز مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» در سه سطح به ۹ نفر برگزیده اهدا می‌شود. این جوایز شامل سه تندیس مسابقه، دیپلم افتخار به همراه سفر به عتبات عالیات، سه دیپلم افتخار به همراه ششصد هزار تومان، سه لوح تقدیر به همراه چهارصد هزار تومان اعلام شده است.

یادآور می‌شود آیین افتتاحیه مسابقه عکاسی «سفر به خانه خدا»، چهارشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۱۴ در دانشگاه تهران، باشگاه دانشجویان، نگارخانه دانشجو برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» به نشانی؛ خیابان ۱۶ آذر، جنب کلینیک ۱۶ آذر، پردیس فرهنگی دانشگاه تهران، باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران مراجعه کنند یا با شماره تلفن: ۶۶۹۵۲۷۱۲ تماس بگیرند.

همچنین کانال تلگرام مسابقه عکس «سفر به خانه خدا» به نشانی t.me/haj_photo و پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.tusca.at.ac.ir یا www.farhangsara.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه اعلام شده است.

نظر شما