شناسهٔ خبر: 23625502 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دستگیری زورگیر حرفه‌ای و اغفال کننده زنان

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری فردی که اقدام به اغفال بانوان و زورگیری و سرقت از آنان می کرد در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ "سید محمد موسوی"  گفت: برابر اخبار واصله و مراجعات حضوری چند خانم جوان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با یکدستگاه خودروی شخصی سواری پراید به عنوان مسافرکش در سطح شهر اقدام به اغفال بانوان و زورگیری و سرقت از آنها مبادرت می نماید، رسیدگی به این موضوع به طور ویژه و خاص در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های فنی و پلیسی مشخص شد این فرد با خودروی سواری پراید سفید به یکی از شهرستان های استان فارس فرار نموده که ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، اکیپی از ماموران کلانتری ۱۱ شهر گچساران به شهرستان مورد نظر در استان فارس اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی موردنظر شناسایی و راننده آن دستگیر و جهت بررسی به شهرستان گچساران انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تعداد ۲۴۰ عدد قرص لورازپام-کلونازپام و تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه ۱۵ عدد مموری و تعداد ۶ عدد سیم کارت و دو عدد کلاه گیس و مقداری مواد خوراکی آلوده به مواد بیهوشی و مبلغ ۱۵ میلیون ریال چک پول کشف و ضبط شد. 

به گزارش ایسنا،موسوی بیان کرد: متهم در بازجویی های پلیس به ۶ فقره سرقت و زورگیری و اغفال زنان در شهر گچساران و شهرهای بهبهان و آغاجاری در استان خوزستان اعتراف که در همین راستا پرونده ای تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی قرار گرفت و خودروی مذکور نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: از سوار شدن به خودروهای شخصی به جداً خودداری و جهت سرویس دهی خود و اعضای خانواده از سرویس های عمومی استفاده و در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا برخورد قانونی در اسرع وقت صورت پذیرد.


برچسب‌ها:

نظر شما