شناسهٔ خبر: 23624165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

معاون وزیر ورزش: رشته تیراندازی، ظرفیت های توسعه بسیاری دارد

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پتانسیل بالای توسعه تیراندازی در کشور و خوزستان امیدواریم با تحق برنامه های دیگر اداره کل ورزش استان برای این رشته، دین ود را به جوانان خوزستانی ادا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد خوزستان: دکترعبدالحمید احمدی در مراسم افتتاح سایت اداری آموزشی هیئت تیراندازی استان خوزستان (چهارشنبه، بیست و هفتم دی ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد:
هر گامی که در زمینه ورزش‌ برداشته شود، نویدبخش حرکتی به سوی سلامت در سطح جامعه است که امیدوارم بتوانیم با این سرمایه‌گذاری‌ها، ورزش را در حد انتظار و پاسخگویی مردم ارتقاء دهیم.جا دارد از طرف وزارت ورزش و جوانان بابت افتتاح سایت اداری آموزشی هیئت تیراندازی خوزستان از دست‌اندرکاران این امر، اداره کل ورزش و جوانان این استان و نیز هیئت تیراندازی استان تشکر ‌کنم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر این امر که خوزستان مهد ورزش کشور است گفت: خوزستان در بسیاری از رشته‌ها، در سطح کشور سرآمد است، تیراندازی نیز جزو رشته‌های پرافتخار کشور محسوب می‌شود که ظرفیت زیادی هم برای توسعه این رشته نیز موجود است.

وی ادامه داد: امیدوارم در دوران مدیریت جدید فدراسیون، شاهد درخشش هر دو بخش آقایان و بانوان تیرانداز در میادین متعدد باشیم و این رشته از جمله رشته‌های افتخارآفرین کشور باشد.

احمدی گفت: امیدواریم گام‌های دیگری که قرار است در راستای توسعه تیراندازی استان خوزستان برداشته شود، به زودی با تلاش و همت اداره کل ورزش و جوانان این استان و سایر دستگاه‌ها محقق شود تا ادای دینی به مردم خوزستان بویژه جوانان آن باشد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در پایان با اشاره به لزوم توسعه ورزش بین اقشار مختلف گفت: ان‌شاءالله همه دست در دست هم دهیم تا بتوانیم ورزش را میان اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان توسعه دهیم.

انتشار دهنده : ساجده عطایی خواه

نظر شما