شناسهٔ خبر: 23623587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد عنوان کرد؛

تاکید بر حمایت وزارت ارشاد از خوداتکایی موسسات قرآنی

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ارشاد با حمایت‌های برنامه‌ای پشتیبان خوداتکایی موسسات قرآنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالهادی فقهی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران موسسات قرآن و عترت فارس با بیان اینکه معتقدم اعتقاد صحیح عطیه خداوند است و باید آن را قدر بدانیم، اظهار داشت: این اعتقاد باعث عمل صالح می‌شود که در وجود بزرگان ما در طی تاریخ نمود پیدا کرده است.

این مسؤول در مورد حمایت از موسسات قرآنی گفت: اولویت وزارت‌خانه حمایت برنامه‌ای است و می‌توانید با مشاوره با کارشناسان از آنها بهره بگیرید.

وی با اشاره به اینکه موسسات قرآنی باید کار خود را به سمت خود اتکایی ببرند و دولت با رعایت عدالت نسبی حمایت های ممکن را انجام بدهد، بیان کرد: بیشتر حمایت ما برای تلاش این موسسات در خود اتکایی و توجه به فعالیت‌های اقتصادی قرآنی است که بتوان مشکلات مالی آنها را این‌گونه حل کرد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد مشکلات بیمه‌ای  فعالان قرآنی نیز گفت: این مشکلات را می‌دانیم و در حال تلاش برای رفع آنها هستیم.

وی در مورد آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که نخستین‌بار با همکاری سازمان اوقاف برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 100هزار نفر تاکنون در این آزمون شرکت کرده‌اند و هدف از آن تقویت گفتمان و حمایت از موسسات قرآنی است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما