شناسهٔ خبر: 23623515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

استاد حوزه قزوین :

دولتمردان به مشکلات مردم رسیدگی کنند

استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر اینکه اهداف مسئولین باید در وهله‌ی اول خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی باشد، گفت: دولتمردان باید به مشکلات رسیدگی کنند تا از فشارهای اقتصادی که مردم متحمل آن هستند، کاسته شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین شعبان تقی خانی در حاشیه تجمع طلاب و روحانیون مدارس علمیه قزوین و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین به اهانت به ساحت مقدس معصومین را شدیدا محکوم کرد و گفت: ما اعتراض به انتقاد و نقد نداریم، بلکه اعتراض به فرافکنی این مسئول بلندپایه داریم که بارها در برابر انتقادات به حق ملت با بصیر وولایتمدار ایران اسلامی موضع دیگری گرفت و هیچگاه به سخنان دلسوزانه و مشفقانه این ملت گوش نکرد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد:  اهداف فتنه گران از آغاز انقلاب تاکنون با توطئه‌های مختلفی همراه بوده است که یکی از آن بی تفاوت کردن مردم نسبت به نظام است که هنوز هم با برنامه های دیگر آن را دنبال می کنند.

مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین بیان داشت: انقلاب ما انقلاب عادی نبود؛ انقلابی بود که امتی با دست خالی بر طاغوت پیروز شد و متأسفانه ما هنوز متوجه تمامی ابعاد و عظمت آن نشده ایم.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه  منطق قرآن و اسلام عدالت‌خواهی است اظهار کرد: آن کسانی که می‌گویند قرآن و اسلام نباشد یعنی مخالف عدالت و صداقت هستند و آنهایی که این شعارها را سر می‌دهند خائن هستند.

وی با تاکید بر اینکه اهداف مسئولین باید در وهله‌ی اول خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی باشد، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید به مشکلات رسیدگی کنند تا از فشارهای اقتصادی که مردم متحمل آن هستند، کاسته شود.

نظر شما