شناسهٔ خبر: 23623449 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -


  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای روحانی! بوق‌های استکباری دائم به افکار عمومی القا می‌کنند که ایران دروغ می‌گفت و می‌خواست دارای سلاح هسته‌ای شود و ما با برجام جلوی او را گرفتیم! اما شما هنوز تکرار می‌کنید که غرب دارد دروغ می‌گوید! شما جلوی چه چیزی را گرفتید؟
طباطبائی قمی
* آقای روحانی! شما طبق قانون مامور اجرای قوانین مصرح در قانون اساسی، مصوبات مجلس و ... هستید و لاغیر. بارها هم نشان دادید که توان علمی اظهارنظر درباره سیره معصومین(ع) را ندارید. پس لطفا به وظیفه خود یعنی اجرای قوانین بر زمین مانده بپردازید و از حاشیه‌سازی‌ها بپرهیزید.
حسامی - تهران
* آقای روحانی! مردم مسائل اعتقادی خود را از طریق مراجع بزرگوار و عالمان دینی می‌گیرند. شما نیز لطف کنید به وظیفه قانونی خود یعنی رفع فقر، بیکاری، گرانی، حل مشکلات، مسکن، ازدواج جوانان و ... بپردازید. تا این‌گونه مجبور به انکار سخنان ضبط شده خودتان نشوید.
وحیدی
* آنانی که پیامبر یا ائمه معصومین را نقد می‌کردند جزو گمراهان، دشمنان دین و ... بودند که در یک جبهه و علیه معصومین عمل می‌کردند، آقای روحانی! پیروان واقعی شکی در مسیر درست ولی‌شان نداشته‌اند و تا به امروز ندارند.
ساعتچی
* آقای روحانی، می‌دانید این چندمین بار بود که شما مطلبی را عنوان کردید که موجب اعتراض اقشار مختلف شد و بعد تکذیب کردید و یا مدعی سوءبرداشت از گفته‌تان شدید! تعداد دفعات خطا خودش حاوی نوعی پیام به خودتان است.
3749 --- 0937
* آقایی که از خس و خاشاک و آشغال نامیدن اراذل و اوباش و قاتلین برآشفته است چطور به خود اجازه می‌دهد که با منتقدین اغلب فرهیخته خود برخورد خشن داشته باشند و ناسزاهایی مثل کم‌سواد، بی‌دین، بی‌شناسنامه، بزدل، تخریبگر، عقب‌مانده، ترسو، عصر حجری و ... به آنها بدهد؟
کمایی - جانباز شیمیایی
* روزنامه شرق درصدد نبش قبر جریان نفاق برآمده و در روز 96/10/26 در صفحه نخست خود از لزوم بازنگری در پرونده 15 هزار اعدامی سخن گفته است! خوب بود اگر سر و سری با قاتلان هزاران شهید ترور دارند توضیح می‌دادند.
طاهری
* آقای روحانی! وعده داده بودید که عزت را به پاسپورت ایرانی‌ها بازمی‌گردانید. بنده ایرانی مقیم آلمان هستم. شرایط زندگی عادی برای بنده و دیگر ایرانیان در اینجا دشوارتر از گذشته شده است. چون روابط عزت‌مندانه را با امضای برجام از ما گرفتید.
مهاجری - آلمان
* آن آقای نماینده مجلس به جای نگرانی از بازداشت اغتشاشگران حوادث اخیر سری به مناطق زلزله‌زده بزند و مشکلات آنها را بررسی کند. با این وقت زیادی که دارند همچنین خوب است از معدن یورت هم دیدن کند.
5589---0914
* گویا آقای آخوندی که از توان بالایی برخوردار بودند به امور مهمی مثل ساخت انبوه مسکن و جاده، خط آهن و... برای مردم مشغول بودند و فرصت رفتن به ماموریت چین را نداشتند که به جای ایشان آقای ربیعی وزیر رفاه به این ماموریت رفتند!
3811---0912و 2585---0919و 2842---0910
* آقای لاریجانی نماینده محترم قم در مجلس شورای اسلامی! در شرایطی که نقدینگی یک چهارم فعلی بود و تحریم‌های شکننده برقرار و رکود فعلی هم حاکم نبود شما در هر محفلی و مجلسی حتی در بیوت مراجع، از نابسامانی اقتصادی شکایت داشتید! ولی امروز که رکود کمرشکن و نقدینگی چند برابری وجود دارد همه جا از سیاست‌های اقتصادی دولت حمایت می‌کنید!
ابوالقاسمی
* تحقیر ملت اگر از سوی جبهه استکبار باشد قابل تحمل‌تر است چون بر کینه آنان از نظام و مقاومت مردم ایران و... بازمی‌گردد. اما اگر تحقیر مردم در داخل توسط مسئولان رخ دهد در نظر مردم دلگیرکننده خواهد بود. مثلا مردم واریز سود ناچیز سهام عدالت را اقدامی توهین‌آمیز از سوی دولت تلقی کردند.
3685---0919
* برخی از زمینه‌های نارضایتی مردم، توسط مدیران دولتی رقم می‌خورد!! وقتی مردم می‌بینند آقای مدیر با حقوق‌های نجومی است و زندگی آنچنانی دارند... و بازنشسته با سه جوان بیکار محتاج به نان شب. معلوم است که مردم ناراضی می‌شوند؟!
2805---0916
* آقای نوبخت گفته در سال 97 از امکاناتی که در سال 96 برای مردم فراهم شده چیزی کاسته نمی‌شود! بله البته که کاستن از تقریبا صفر محال است؟!
7215---0915
* دولت که مدعی است به دنبال فقرزدایی است، برای امثال من که مجموع درآمدمان از 615 هزار تومان با یارانه تجاوز نمی‌کند چه تدبیری کرده است؟! من که دارای 3 داماد و عروس و نوه‌ها هستم چگونه می‌توانم با ششصد هزار تومان زندگی یک ماهه را بچرخانم؟! به وزارت کار نامه نوشتم مرا خواستند، رفتم تهران ولی گره‌ای از مشکلاتم را باز نکردند. در شبانه‌روز قادر نیستم بیش از یک وعده غذا بخورم در حالی که بیماری‌های زیادی هم دارم...
صارمی 60 ساله- یزد
* استراتژی نظام آموزشی ما چیست؟ آیا این همه دانشگاه (دولتی، پیام نور، آزاد و...) و جذب دانشجو در تمام رشته‌ها به ویژه پزشکی بر اساس نیاز جامعه است یا صرفا تحویل مدرک به دانشجویان بدون پشتوانه شغلی؟! آیا ضرورت ندارد هیئتی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی به بحث جذب دانشجو ورود کند و بر اساس نیاز 10 تا 20 سال آینده کشور برنامه و استراتژی آموزشی تدوین و جهت اجرا ابلاغ کند؟!
اسداله- عشقی
* چرا بیمارستان دولتی امام‌ رضا (ع) کرمانشاه بیماران اورژانسی را برای سونوگرافی به مراکز خصوصی خارج از بیمارستان ارجاع می‌دهد؟!
3888---0918
* عوارض نوسازی منزل ما سال گذشته 46 هزار و 600  و خدمات شهری 70000 تومان بود ولی امسال به 94000هزار و 84000هزار افزایش یافته است؟! به حقوق کارمندان امسال 10 درصد اضافه شد شهرداری به عوارض خود چند درصد افزوده است؟! فرزند دانشجو دانشگاه آزاد هم دارم! با این روش‌ها آقایان می‌گویند ما به فکر ملت هستیم؟!
یک هم‌وطن از کرج
* محور آستانه- شاه‌زند- اراک و بالعکس  بسیار فرسوده و دارای چاله‌های عمیق و شکستگی‌های فراوان بوده و به مرمت و روکشی آسفالت ضخیم‌ و مقاوم نیاز دارد. از مسئولان امر تسریع در بازسازی را خواستارم.
راننده دائمی محور فوق
* آبونمان در قبض گاز مصرف‌کنندگان حذف شد اما  در عوض قبض گاز اخیر بنده مبلغ 38 هزار تومان، مجموع پرداختی آمده است که: 3 هزار تومان مالیات بر ارزش‌ افزوده، 3 هزار تومان عوارض گازرسانی، 3 هزار تومان هم هزینه خدمات مستمر در قبض درج شده است!
پورصادق
* در پی مفقودشدن کارت منزلت به مسئول مربوطه مراجعه کردم تا کارت قبل را بسوزاند و مجددا کارت ‌المثنی برای بنده صادر کند اما گفتند یک سال زمان نیاز دارد تا کارت صادر شود! از مسئولین تقاضا دارم برای احقاق حقوق و خدمات مطلوب به سالمندان به موضوع رسیدگی کنند.
تبریزی
* یک مشکل اقتصادی دارم به تمام دستگاه‌های ذیربط مراجعه کرده‌ام بی‌نتیجه بوده است. بنویسید فلسفه وجودی دفتر ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری چیست؟ چرا به مشکل مردم رسیدگی نمی‌کنند؟
بنی‌هاشم
* کارگر نانوا هستم. درمان دندان‌های دخترم چند میلیون تومان هزینه دارد توانایی مالی ندارم. خدا شاهد است به جای گوشت پای مرغ می‌خرم. آیا عدالت بود که در چنین وضعیتی کمک میلیاردی بلاعوض به دو باشگاه پیروزی و استقلال کردند؟
5100---0937
* ساخت هتل «قصر روناش» دزفول در حریم رودخانه دز غیرقانونی بوده است و مسئولینی که مجوز ساخت آن را داده‌اند باید بازخواست شوند.
4206---0916

نظر شما