شناسهٔ خبر: 23623356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

سردار غیب‌پرور: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند

سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در نخستین اجلاسیه شهدای علما و روحانیون که در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: اساساً حیات طیبه اسلام مرهون جانفشانی مردان و زنان بزرگی است که جان خود را برای اعتلای کلمه الله تقدیم کردند که در خط مقدم آن‌ها شهدا هستند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه علمای اهل سنت نور چشم ما هستند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین روحانیت و مردم است.

به گزارش روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در نخستین اجلاسیه شهدای علما و روحانیون که در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: اساساً حیات طیبه اسلام مرهون جانفشانی مردان و زنان بزرگی است که جان خود را برای اعتلای کلمه الله تقدیم کردند که در خط مقدم آن‌ها شهدا هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهیدان از صدر اسلام تاکنون به ستارگانی تبدیل شدند که آن ستارگان در شب‌های ظلمانی چراغ هدایت هستند که از جمله این شهیدان و طلایه‌داران شهدای روحانیت هستند. در طول عمر اسلام همواره علمای بزرگوار در حفظ دین پیش قدم بودند و گاهی نیز جان خود را فدا کردند شهید ثانی و در دوران معاصر شهید فضل الله نوری از جمله این شهداست.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: در تاریخ اسلام عزیز؛ انقلاب اسلامی نباید در اضمحلال حکومت پهلوی عیار سنجی شود، چون این باعث کوچک کردن وزن انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی لوای اسلام را یکبار دیگر بر پهنه گیتی بلند کرد، افزود: غربی‌ها و اردوگاه کمونیسم در قرن‌های متمادی تبلیغ کردند که امام نمی‌تواند جامعه را اداره کند و دین نمی‌تواند حکومت درست کند، آن‌ها معتقد بودند در منازل و کلیسا‌ها و مساجد خود هر چه دوست دارید خدا را عبادت کنید، اما اجازه ندارید دین را در جامعه ترویج دهید. دین در بین جامعه جایی ندارد و دین از سیاست جداست و همه غرب و شرق در مقابل دین و ملت ایران اعتلاف کردند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: سرانجام در سال ۵۷ حکومت منحوس و حقیر پهلوی به امامت و تلاش امام (ره) از ایران کرد و جاء الحق شد، اما این به معنای آرامش و سکوت از سوی دشمن نبود از همان روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی دشمن دشمنی خود را نسبت به ایران تا به امروز اعمال کرد.

ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ۱۰۰ شهید روحانی در حوادث تروریستی داریم خاطر نشان کرد: روحانیت شیعه و سنی دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کردند. افتخار ما در انقلاب اسلامی این است که همه مردم پای انقلاب خود ایستادند و ۱۷ هزار نفر دستار به سر در میادین جنگ حضور پیدا کردند و ۴ هزار نفر شهید و ۷ هزار نفر مجروح شدند و در سال‌های اخیر نیز در دفاع از حرم ۳۰ شهید تقدیم انقلاب کردیم.

وی با تاکید بر اینکه اسلام به روحانیتش زنده است، ادامه داد: دشمن این را به خوبی می‌داند و در تلاش است که بین روحانیت و مردم فاصله بیندازد و اگر موفق شود که به فضل الهی نخواهد شد اثری از اسلام ناب محمدی (ص) نخواهد گذاشت. علمای اهل سنت نور چشم ما هستند و در حفظ انقلاب در خیلی از مناطق کشور همت کردند و پای حفظ اسلام که برسد شیعه و سنی ندارد و مکتب پیغمبر گونه باید بماند قران کریم باید بماند و می‌ماند و اسباب آن علمای هستند که اسرائیل و آمریکا این را نمی‌خواهد؛ اسرائیل اسلام شیعه و سنی را نمی‌خواهد.

سردار غیب پرور گفت: آمریکا و اسرائیل زمانی راضی می‌شوند که نامی از اسلام و قرآن نباشد و در گلدسته‌های ما صدای اذان پخش نشود. دشمن دو راهبرد نفوذ و اختلاف افکنی را در مقابل ایران اسلامی در پیش گرفته است دشمن اهریمن و گرگ صفت با لباس قدیس به دنبال نفوذ و تفرقه افکنی است.

وی حوادث اخیر را یکی از توطئه‌های دشمن دانست که به برکت خون شهیدان و مدیریت رهبری و ملت بصیر ایران اسلامی نقش بر آب شد و افزود: این حوادث از رییس جمهور ابله ایالات متحده در آمریکا تا نخس وزیر اشغالگر یک دولت مرتجع مثل عربستان حمایت می‌شد. شهدا درس بصیرت را به ما آموختند باید خوب نگاه کنیم دقت کنیم و تصمیم بگیریم در مقابل دشمن به هنگام و به اندازه عمل کنیم.

نظر شما