شناسهٔ خبر: 23622530 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اختتامیه جشنواره موسیقی فجر از رادیو ایران

اختتامیه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از رادیو ایران به صورت زنده و مستقیم پخش می شود. عبدالله فجری تقویم تاریخ را روایت می کند. مهراب قاسمخانی نویسنده طنز کشور اینستاگرامش را به مناسبت روز تولد برادرش پیمان قاسمخانی کارگردان،نویسنده و بازیگر کشور با تصاویری جالب به روز کرد. برنامه پایش امشب اول بهمن با موضوع بررسی وضعیت اشتغال مدیران بازنشسته و پروازی و علل افزایش نرخ ارز روی آنتن شبکه یک می رود. 43 سال قبل در اول بهمن، مردی به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت که او را می‌توان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران دانست. پزشکی که تمام هَم و غَمش درمان کودکان بیمار و پیدا کردن راه‌هایی بود که آنها کمتر دچار بیماری‌هایی شوند که آن روزگار در ایران بسیار زیاد و کشنده بود. متین ستوده از زمان کودکی به دلیل شغل پدرش که مدیر تصویربرداری در سازمان صدا و سیما بود با فضای هنر آشنا شد. او در همان مقطع در سریال «بازنشستگی» به کارگردانی رضا فیاضی نقش نوه زنده‌یاد هادی اسلامی را بازی کرد. سریال «سایه‌بان» برادران محمودی این روزها تا بیش از نیمه مسیر را آمده و به پایان راه نزدیک می‌شود. حضور عوامل حرفه‌ای و بازیگران توانا از جوان و تازه نفس گرفته تا پیشکسوت و قدمت‌دار، این سریال را به یک اثر نمایشی بیش و کم جذاب و تماشایی تبدیل کرده است. سریال «سایمدانگ» با بازی بازیگر نقش «یانگوم» و با دوبله مینو غزنوی و منوچهر والی زاده از ۵ بهمن ماه پخش خواهد شد. پنجشنبه 30 دی سال 95 تلخ ترین روز سال شد، روزی که ساختمان پلاسکو بعد از 54 سال فروریخت، حالا بعد از یک سال از گذشت این فاجعه میتوان به وضوح دید که این داغ هنوز تازه است .به همین مناسبت هنرمندان در پیامی اینستاگرامی یاد 16 شهید آتش نشان را گرامی داشتند. «چالش ها و چشم اندازهای جشنواره بین المللی تئاتر فجر» در مجله شبانگاهی شبکه چهار سیما بررسی می شود. شب گذشته مهران مدیری، میزبان محمد موسوی والیبالیست کشورمان شد. مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی به لوکیشن دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره) در منطقه یک رفته است. بحران کم آبی کشور وزیر نیرو را امشب به برنامه نگاه یک می آورد. بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در توئیتر خود به فاجعه سانچی واکنش جالبی نشان داد. احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده بر

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از گزارش شبکه رادیویی ایران، سیده زهرا صالحی تهیه کننده«کافه هنر» با اعلام این خبر گفت: علاقمندان به حوزه موسیقی می توانند روز شنبه سی ام دی ماه از ساعت 19:15 تا 22 اختتامیه جشنواره موسیقی فجر را به صورت زنده از «کافه هنر» رادیو ایران دنبال کنند.

صالحی ادامه داد: در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر، برگزیدگان جایزه باربد معرفی می شوند همچنین این برنامه با حضور اساتید حوزه موسیقی و مسئولین برگزار می شود که تمامی این رویدادها و بخش های متنوع اختتامیه در برنامه «کافه هنر» پوشش داده خواهد شد.

تهیه کننده برنامه «کافه هنر» گفت: در مدت برگزاری جشنواره موسیقی فجر «کافه هنر» 870 دقیقه به برنامه ها و رویدادهای جشنواره موسیقی فجر پرداخت.

ضمن اینکه در ایام برگزاری این رویداد بزرگ موسیقی کشور اهالی «کافه هنر» به مدت 10 شب در تالار وحدت حضور داشتند و از ساعت 22 برنامه را به صورت زنده و به مدت یک ساعت تقدیم شنوندگان کرده و می کنند.

در این برنامه ها قطعاتی از اجرای گروه ها به صورت زنده پخش شد.

نظر شما