شناسهٔ خبر: 23622431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 ماجراي بندي از قرارداد استقلالي‌ها که صداي بازيکنان را درآورد

مجتبي جباري به موجب بندي از قراردادش از تيم کنار گذاشته شده که بازيکنان ديگر هم به آن اعتراض دارند.

باشگاه استقلال سرانجام قرارداد بازيکن باتجربه خود را به صورت يکطرفه فسخ کرد و اين موضوع واکنش هاي بسياري را از سوي ديگر بازيکنان اين تيم و هواداران تيم آبي‌پوش پايتخت به دنبال داشت. بازيکنان استقلال با انتشار پست هايي در صفحات اجتماعي‌شان از مجتبي جباري حمايت کردند و از سوي ديگر جباري هم با انتشار تصويري از حضور وينفرد شفر و کادر فني‌اش در خانه اش از خوبي و محبت مربي آلماني استقلال نوشت و بعد هم تصويري از نامه فسخ قراردادش منتشر کرد و نوشت: «باشگاه اشاره به بندى داره، كه اعضاى تيم 2 بار در حضور مديرعامل به اون اعتراض كردن و قرار شد اين بند با توجه به غيرمنصفانه بودنش از همه قراردادها حذف بشه.»

اما جباري از کدام بند حرف مي زند؟ در همه قراردادهاي بازيکنان استقلال بندي وجود دارد که بازيکن ها در اردوي پيش فصل و پس از اينکه قراردادها را امضا کرده بودند به آن پي مي برند؛ بندي که طبق آن در صورت نارضايتي باشگاه از بازيکنان اختيار فسخ قرارداد را به باشگاه مي دهد.

در ابتدا مجيد حسيني مدافع تيم وجود اين بند در قرارداد را متوجه مي شود و به همه بازيکنان مي گويد و اين موضوع بلوايي در اردوي تيم به راه مي اندازد. منصوريان بازيکن ها را آرام مي کند و مي گويد من هم از اين بند خبر نداشتم و اين کار قانوني نيست. پس از اين اتفاق مجتبي جباري به عنوان بزرگتر تيم پيگير موضوع حذف اين بند از همه قراردادها مي شود. در طول نيم‌فصل گذشته قرارداد بعضي از بازيکن ها درست مي شود و اين بند از آن حذف مي شود اما براي بعضي ديگر مثل مجتبي جباري اين اتفاق نمي افتد و او با همان بند قرباني و قراردادش از سوي باشگاه به صورت يک طرفه فسخ مي شود.

نکته اي که البته در اين موضوع وجود دارد اين است که بازيکنان استقلال قرارداد را درست نخوانده و امضا کرده اند و همين موضوع باعث ايجاد حاشيه براي تيم و بازيکنانش شده است. بازيکنان تيم در عذري بدتر از گناه ادعا دارند قرارداد را سطحي خوانده اند و اين بند از آن را نديده اند.

يوونتوس به دنبال خريد بازيکني از کره‌شمالي

بانوي پير به خريد اولين بازيکن تاريخ خود از کره شمالي نزديک شده است.

برخي از رسانه‌هاي ايتاليايي از تمايل باشگاه يوونتوس به عقد قرارداد با هان کوانگ سونگ از تيم فوتبال کالياري خبر داده‌اند.

بانوي پير با مسئولان باشگاه کالياري مذاکراتي را براي خريد مهاجم 19 ساله اين تيم انجام داده که اگر نتيجه داشته باشد، او به اولين بازيکن اهل کره شمالي خواهد شد که با بيانکونري قرارداد مي‌بندد.

هان، دوران بازيگري خود را در تيم چوبيانگ کره شمالي آغاز کرد و بعد از آن به تيم تکنوفوتبال کاتالونيا پيوست و سال 2017 به کالياري ملحق شد.

او در کالياري 5 بازي بيشتر انجام نداد و يک گل هم بيشتر نزد و همين موضوع سبب شد که به تيم دسته سومي پروجا قرض داده شود. استعداد هان اما در پروجا شکوفا شده و او در 17 بازي‌اش 7 گل زده است. هان با کالياري تا سال 2022 قرارداد دارد.

خيرآبادي سرمربي تيم کشتي فرنگي اميد شد

سرمربي تيم کشتي فرنگي اميد شد انتخاب شد.

جلسه شوراي فني تيم هاي ملي کشتي فرنگي روز گذشته در محل خانه کشتي عبدالله موحد تهران برگزار شد که در مهم ترين تصميم گرفته شده، جمشيد خيرآبادي به عنوان سرمربي تيم ملي اميد کشتي فرنگي پيشنهاد شد که به تائيد شوراي فني رسيد.

ابراز نفرت پدر رايان گيگز از پسرش!

پدر سرمربي جديد تيم ملي ولز به شدت به پسرش تاخت.

رايان گيگز روز دوشنبه رسما به عنوان سرمربي جديد تيم ملي فوتبال ولز انتخاب شد. اسطوره فوتبال ولز و منچستريونايتد هر چقدر در دوران فوتبال خود بازيکن موفقي بوده در زندگي شخصي با مشکلات زيادي روبرو بوده است. رايان گيگز مدت‌هاست با پدرش (دني ويلسون) رابطه خوبي نداشته است و بعد از طلاق پدر و مادرش تصميم گرفت تا نام خانوادگي مادرش يعني گيگز را براي خود انتخاب کند.

بعد از رسوايي رايان گيگز و رابطه نامشروع با همسر برادرش که وجهه بدي از گيگز در رسانه‌ها مخابره کرد، رابطه او با پدرش بدتر هم شد. پدر گيگز از او خواست تا به خاطر اتفاقات پيش آمده عذرخواهي کند ولي او حاضر به اين کار نشد.

دني ويلسون پدر رايان گيگز در رابطه با انتخاب فرزندش به عنوان سرمربي تيم ملي ولز گفت:‌ من اول از همه بايد بگويم که او را پسر خودم هم نمي‌دانم که بخواهم اسمش را بر زبان بياورم و در اين مصاحبه به او بازيکن سابق خواهم گفت. او به جاي اينکه حامي برادر خود باشد، به بدترين شکل ممکن به او خيانت کرد و از پشت به او خنجر زد و حتي حاضر به عذرخواهي هم نشده است.

وي افرود: من بايد به خاطر افتخاراتي که او کسب کرده است يک پدر خوشحال باشم و به فرزندم افتخار کنم ولي الان خجالت مي‌کشم که او پسر من است. او بايد به فکر هتل داري در منچستر و کارشناسي داوري باشد. هر وقت هم تلويزيون او را نشان مي دهد من و همه اعضاي خانواده تلويزيون را خاموش مي‌کنيم.

او ادامه داد: سرمربي تيم ملي ولز بايد کسي باشد که همه به او احترام بگذارند نه يک آدم مثل او که بوي انزجارکننده اي مي دهد.

تئو والکات راهي اورتون شد

مهاجم توپچي‌هاي لندن با سران اورتون به توافق رسيد تا دومين خريد زمستاني اين تيم باشد.تئو والکات مهاجم 28 ساله تيم آرسنال بعد از آن که فهميد جايي در برنامه‌هاي ونگر ندارد تصميم به جدايي از اين تيم گرفت. والکات با سران اورتون به توافق رسيد و معاينات پزشکي خودش را نيز در اين تيم پشت سر گذاشت تا دومين خريد زمستاني اورتون باشد.

اورتون همچنين موفق شد سنک توسون مهاجم ترکيه‌اي را از بشيکتاش با 27 ميليون پوند جذب کند تا اکنون تئو والکات را نيز به عنوان دومين خريد زمستاني خودش ثبت کند.

والکات با 20 ميليون پوند از آرسنال راهي اورتون مي‌شود. او در سال 2006 از ساوتهمپتون راهي آرسنال شد و در 397 بازي در اين تيم موفق شد 108 گل به ثمر برساند.

نظر شما