شناسهٔ خبر: 23622152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه کتاب زنجان همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود

زنجان-معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه کتاب همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم قاسمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهه فجر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هر سال همزمان با دهه فجر برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این اداره کل در حوزه فرهنگ و قرآنی و هنری اجرا می‌شود، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که امسال به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود، جشنواره فیلم فجر است.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در قالب این برنامه فیلم‌های جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز اکران می‌شود.

قاسمی همچنین از برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب نیز خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه نیز با حضور ناشران استانی و با ارائه ۳۰ درصد تخفیفی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این نمایشگاه از روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی نیز خبر داد و گفت: کانون‌های مساجد استان نیز به فراخور فعالیتی که دارند، برنامه‌های مناسبتی را طی دهه فجر اجرا می‌کنند.

قاسمی برگزاری نمایشگاه عکس را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی دهه فجر اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با عنوان "همراه با خورشید" برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما