شناسهٔ خبر: 23621970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگداشت چهره ماندگار تبلیغ در زادگاهش

آیین بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری در تیران و کرون برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان ؛حجت الاسلام گرجی در این آیین گفت: حجت الاسلام مظاهری در جایگاه بالایی از محبوبیت و مقبولیت مردمی قرار داشت. 
اخبار برگزیده شهرستان ها در 27 دیوی اخلاص را یکی از شاخصه های مهم حجت الاسلام مظاهری دانست و افزود: ایشان همیشه برای رضای خدا قدم بر می داشتند و با وجود تاسیس مجموعه های متعدد هیچ گاه به دنبال کسب شهرت یا گذاشتن نامی از خودو به دنبال خط و جناح سیاسی نبودند.

 

 

 از ابتدای امسال تا کنون بیش از 28 هزار کیلوگرم خوراک دام از شهرستان شهرضا به کشورهای آسیایی صادر شده است. اخبار برگزیده شهرستان ها در 27 دیرییس زاده رییس شبکه دامپزشکی شهرضا گفت : این شهرستان با داشتن 11 کارخانه خوراک و مکمل‌های دامی نقش عمده‌ای در اشتغال‌زایی و چرخه اقتصادی شهرستان ایفا می‌کند.

 

 

 

 در آیینی رییس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) ورزنه معرفی شد.
اخبار برگزیده شهرستان ها در 27 دیدر این آیین از خدمات محمد محمدی رییس سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) ورزنه قدردانی و محسن جعفری هرندی به عنوان رییس جدید این نهاد معرفی شد

 

 

 

در آیینی عملیات ساخت ساختمان دفترعتبات عالیات شهرستان خوروبیابانک آغاز شد.
اخبار برگزیده شهرستان ها در 27 دیمسوول ستاد عتبات عالیات شهرستان خوروبیابانک گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت و زیر بنای ۴۲ متر مربع در دوطبقه ساخته می شود.
حسن سیف افزود: هزینه 190 میلیون ریالی خرید زمین این دفتر را یک خیر اهدا کرده است

 

 

 

سلسله نشست های آموزش خانواده با عنوان آشیانه مهر ویژه مادران در آموزشگاه های درچه ، در حال برگزاری است.
اخبار برگزیده شهرستان ها در 27 دیدر این دوره از نشستها 5 هزار مادر در 5 مرحله کلاسهای آموزشی با موضوعهای راهکارهای ایجاد صمیمیت در خانواده ، نقش والدین در مدیریت فضای مجازی ، آسیب های روابط زناشویی ناسالم و نقش والدین در هدایت تحصیلی آشنا می شوند

نظر شما