شناسهٔ خبر: 23621404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سومین المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی در بندرعباس برگزار می‌شود

R7720/P1486/S6,58/CT11

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری سومین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی از سوم تا هفتم بهمن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم از بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش عصر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان بالغ بر یک هزار و 500 کیلومتر مرز آبی دارد نیاز است خلأهای ورزش ساحلی را پر کنیم و به عنوان قطب ورزش‌های ساحلی مطرح شویم.

وی افزود: در غفلت استان هرمزگان در ورزش‌های آبی و ساحلی، استان‌های دیگر گوی سبقت را از ما ربوده‌اند و حتی استان‌هایی که دریا ندارند رتبه‌های برتر ورزش‌های ساحلی را کسب می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال، بندرعباس شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی دارد، بر در بهمن‌ماه امسال سومین دوره المپیاد ورزش‌های ساحلی را در بندرعباس برگزار می‌کنیم.

وی گفت: در سالیان گذشته این مسابقات در رشته‌های فوتبال، والیبال، دو ساحلی برگزار شده است و امسال علاوه بر دیگر رشته‌های ساحلی، ورزش‌های آبی را نیز در شمار مسابقات این المپیاد برگزار می‌کنیم.

جهانبخش با بیان اینکه در این المپیاد به ورزش بانوان نیز توجه شده است، ابراز داشت: سومین دوره المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی بندرعباس در رشته‌های والیبال، هندبال، پرتاب وزنه، قایقرانی، ماهیگیری ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین رشته‌های فوتبال، فوتوالی، دو 60 متر، دو استقامت، جت اسکی، اسکی روی آب، دو-شنا، طناب‌کشی و پرچم در ساحل مختص آقایان در این المپیاد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این المپیاد تا 28 دی‌ماه می‌توانند با مراجعه به سازمانک فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس مراجعه کنند، اظهار کرد: این المپیاد یکم تا هفتم بهمن‌ماه در نوار ساحلی خلیج‌فارس برگزار می‌شود و افتتاحیه این مراسم سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه ساعت 18 در مجموعه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما