شناسهٔ خبر: 23621130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار قرچک:

هیچ گروه و جناحی نمی‌تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند

فرماندار شهرستان قرچک: دهه مبارک فجر متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و هیچ گروه و جناحی نمی‌تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند و مردم اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ مسعود مرسل پور بعدازظهر امروز در دومین جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان قرچک که با حضور اعضای این ستاد با محوریت برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه ما امسال با سال‌های قبل بسیار متفاوت است و باید برنامه‌های دهه مبارک فجر نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود و تا بتوانیم مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنیم.
وی گفت: دهه مبارکه فجر از برنامه‌هایی است که هرساله بهتر از سال قبل برگزار می‌شود و مردم باوجود مشکلات فراوان که دارند به صحنه می‌آیند و در مراسم‌ها و راهپیمایی 22 بهمن اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.
مرسل پور افزود: دهه مبارک فجر متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و هیچ گروه و جناحی نمی‌تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند و مردم اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.
فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: همه ادارات و نهادها، مساجد، بسیجیان و سازمان‌های مردم‌نهاد باید در دهه مبارک فجر فعال باشند و هیچ بهانه‌ای ‌قبول نیست و برنامه‌های دهه مبارک فجر را به‌صورت میدانی انجام دهند.
وی بابیان اینکه همه مدیران ولایی و انقلابی هستند، تأکید کرد: شاخص و ارزیابی مدیران امسال با حضور پرشور در برنامه‌های ملی مذهبی صورت می‌گیرد.
مرسل پور گفت: همه مردم باوجود مشکلاتی که کشور در مقابل تحریم‌ها دارد از نظام رضایت دارند و این رضایتمندی را از کسانی که جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند را می‌شود دید و باید مسئولان به وارثان انقلاب که همان جانبازان و خانواده‌های شهدا توجه ویژه داشته باشند.
فرماندار شهرستان قرچک در پایان تصریح کرد: همه مسئولان باید به‌صورت جهادی وارد میدان شوند و همه باهم وحدت داشته باشند و با اتحاد و همدلی مشکلات مردم حل می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما