شناسهٔ خبر: 23620948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توسعه ورزش تیراندازی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد

R41468/P1377/S6,57/CT11

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان از توسعه ورزش تیراندازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالحمید احمدی در آیین افتتاح سایت اداری آموزشی هیئت تیراندازی خوزستان در ورزشگاه قدس اهواز اظهار داشت: از طرف وزارت ورزش و جوانان بابت افتتاح این سایت اداری آموزشی از دست‌اندرکاران آن و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت تیراندازی استان تقدیر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی با تاکید بر این نکته که هر گامی که برای ورزش‌ برداشته ‌شود نویدبخش حرکت به سمت سلامت در جامعه است، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با این سرمایه‌گذاری‌ها، ورزش در حد انتظار و پاسخگویی مردم توسعه یابد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در ادامه استان خوزستان را مهد ورزش ایران دانست و تاکید کرد: ورزشکاران و قهرمانان این استان در رشته‌های گوناگون در سطح کشور سرآمد هستند.

وی با تاکید بر این نکته که تیراندازی جزو رشته‌های پرافتخار کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: ظرفیت برای توسعه این رشته نیز بسیار است که امیدواریم در المپیک 2020 بتوانیم در کنار سایر رشته‌ها افتخار آفرین باشیم.

احمدی با اشاره به افتتاح سایت اداری آموزشی هیئت تیراندازی خوزستان خاطرنشان کرد: گام‌های مهم دیگری نیز در راستای توسعه تیراندازی خوزستان برداشته می‌شود که این گام‌ها به زودی با همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سایر دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

وی توسعه ورزش خوزستان را ادای دین به مردم و جوانان این خطه عنوان کرد و افزود: همه دست در دست هم دهیم تا ورزش به ویژه تیراندازی در بین اقشار مختلف مردم از جمله نوجوانان و جوانان توسعه یابد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش تیراندازی ظرفیت توسعه زیادی دارد زیرا یک ورزش همگانی و پرطرفداراست.

وی با اشاره این مطلب که جوانان مستعدی در رشته تیراندازی داریم اظهار امیدواری کرد نفرات بیشتری در این رشته مفرح جذب شوند.

احمدی بیان کرد: رشته تیراندازی یکی از ورزش‌های مهم مورد تأکید پیامبر اسلام(ص) است.

انتهای پیام/

نظر شما