شناسهٔ خبر: 23620881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 خبر ورزشی از کرمانشاه

محمدسهراب بیگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: محمدصدیق حشمتیان قایقران کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم

صاحب‌خبر - محمدسهراب بیگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: محمدصدیق حشمتیان قایقران کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده است.
وی خاطرنشان کرد: این مرحله از اردوی تیم ملی کانوپولوی آقایان کشور طی روزهای 28 تا 30 دی ماه در شهر زنجان برگزار می شود.
سهراب بیگ یادآور شد: در این مرحله از اردو 12 قایقران از هفت استان کشور حضور خواهند داشت.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: تیم ملی کانوپولوی مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اسفند امسال در کانادا برگزار می شود، آماده می کند.
وی در پایان گفت: اشکان صیادی به عنوان سرمربی و مهرگان خیرالهی به عنوان مربی هدایت ملی پوشان کانوپولوی بزرگسالان کشور را برعهده دارند.

**مدال برنز فرنگی کار کرمانشاهی در مسابقات عمومی کشور
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت های کشتی فرهنگی عمومی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان، گفت: سینا امینی کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاه در کنار ورزشکاری از البرز موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد.
منصور کیانی ادامه داد: کشتی گیران خراسان رضوی و تهران نیز به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی وزن 130 کیلوگرم را کسب کردند.
وی گفت: همچنین سینا دهقان دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این وزن به مقام هشتمی بسنده کرد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه گفت: در مسابقات وزن 60 کیلوگرم نیز امیرحیدر دهباقی دیگر کشتی گیر کرمانشاه مقام پنجم را بدست آورد، در این وزن کشتی گیرانی از خوزستان اول و دوم شدند و ورزشکاران قم و فارس نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
کیانی در پایان اظهار کرد: در رقابت های وزن 67 کیلوگرم نیز کوروش دارابی به مقام هشتم رضایت دارد و کشتی گیران خوزستان و فارس اول و دوم و کشتی گیران البر و خراسان رضوی نیز مشترکا سوم شدند.
رقابت های عمومی کشتی فرنگی جوانان کشور تحت عنوان 'گرامیداشت جانباختگان کشتی سانچی' در خانه کشتی 'محمد بنا' مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام

نظر شما