شناسهٔ خبر: 23620825 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمدی نوری در کنگره جمعیت جوانان انقلاب اسلامی:

اجازه دهید جوانان به صحنه بیایند/ سفره‌های کم‌رنگ مردم ما را رنج می‌دهد

دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با انتقاد از عدم حضور مسئولان دعوت شده به کنگره حزب متبوعش، گفت: اجازه دهید جوانان به صحنه بیایند و آنها را جدی گرفته و پشتیبانی کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدجواد محمدی نوری دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی عصر امروز در دومین کنگره این جمعیت طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: در سال گذشته زمستان 95 درگذشت آیت‌الله هاشمی بزرگترین دردی بود که در دهه اخیر بر ما وارد شد و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی جای خالی این بزرگوار احساس می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نابودی داعش گفت: امیدوارم نسل داعش بر روی زمین باقی نماد چه برسد به اینکه در جهان اسلام باشد.

دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی همچنین با انتقاد از عدم حضور مسئولان دعوت شده به این کنگره خواستار اعتماد به جوانان شد و گفت: اجازه دهید جوانان به صحنه بیایند و آنها را جدی گرفته و پشتیبانی کنید.

محمدی نوری ضمن اشاره به تجمعات اعتراضی در هفته‌های اخیر تصریح کرد: حق با مردم بود شکی نیست، اما روش اعتراض درست نبود و انتظار داریم مردم با سعه صدر برخورد کنند اما در عین حال حرف مردم باید شنیده شود.

وی تأکید کرد: مطالبات مردم به حق بود و بعد از 40 سال بنا نیست بنشینیم و اشکالات مختلفی را ببینیم و سفره‌های کم رنگ مردم ما را رنج دهد.

انتهای پیام/

نظر شما