شناسهٔ خبر: 23620284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پوچیتینو در پایان فصل جانشین زیدان در مادرید می شود؟

بر اساس گزارش‌های منتشر شده باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری سرمربی کنونی تاتنهام را جانشین زین‌الدین زیدان خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس،  بر اساس گزارش برنامه «لا پورتریا» از شبکه تلویزیونی «بی‌ تی‌وی» کاتالونیا، سران باشگاه رئال مادرید که از روندی که تیم‌شان در این فصل در پیش گرفته ناراضی هستند، در نظر دارند در پایان فصل جاری تغییراتی در کادر فنی خود و البته ترکیب تیم به وجود بیاورند. طبق این گزارش فلورنتینو پرس قصد دارد در پایان فصل جاری پوچتینو را جایگزین زین‌الدین زیدان و هری کین را جایگزین کریم بنزما کند که انتقادات زیادی به او وارد است.

رئال مادرید دو فصل متوالی با زین‌الدین زیدان به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و فصل گذشته هم فاتح لالیگا شد اما آنها در فصل جاری دچار افت شدیدی شده‌اند و در فصل 18-2017 لیگ دسته اول اسپانیا نسبت به بارسلونای صدرنشین 19 امتیاز اختلاف دارند. با این شرایط جایگاه زیزو روی نیمکت کهکشانی‌ها تضمین شده به نظر نمی‌رسد و پوچتینو که توانایی‌هایش را در تاتنهام نشان داده گزینه پرس برای این پست خواهد بود.

پرس همچنین چشم به جذب هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام دارد که در فصل جاری در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در 27 بازی 26 گل برای اسپرزها به ثمر رساند.

 

نظر شما