شناسهٔ خبر: 23620254 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرصت خدمت به مردم با برطرف کردن مشکلات مردم محقق می‌شود

R41348/P1486/S6,56/CT11

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پست‌ها و مسئولیت‌ها هیچ ارزشی نداسته مگر اینکه دست ظالمی را از دست مظلومی کوتاه کنید، گفت: فرصت‌ها نمی‌ماند و باید از این فرصتها برای گره‌گشایی کار مردم اقدام کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی عصر امروز در دیدار با شهردار طبس اظهار داشت:زندگی با صداقت مردم طبس  قبل از زلزله مثال زدنی بود.

وی با بیان اینکه زلزله تنها زمین را متزلزل نمی‌کند،بلکه آسیب فرهنگی هم می‌زند، افزود:مردم قبل از زلزله مثال زدنی بودند از لحاظ صداقت ، امانت و خلوص نیت  مردم طبس بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:طبس قبل از زلزله شهرت به این داشت که حتی  یک پرونده قضایی نداشته و مردم اسلامی ایرانی زندگی می‌کردند .

عبادی افزود: اینکه شهردار طبس که  اصالتا یزدی بوده و تاریخ می‌داند امرمفیدی بوده و مردم  یزد هم مردمی جدی ،اهل کار و عمل هستند و مسئولان چه کار خوبی کردند که شهردار یزدی انتخاب کردند.

وی بیان داشت:فرصتها نمی‌ماند و باید بهره‌گیری از این فرصتها داشته تا  گرهی از  مشکلات مردم  را باز کنیم.

عبادی با اشاره به حدیث از امام علی(ع) افزود:این پست‌ها و مسئولیت‌ها هیچ ارزشی ندارد مگر حقی را به صاحب حق برساند و یا دست ظالمی را ازدست مظلومی کوتاه کنید.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: مردم مشکلات زیادی دارند و در جهت رفع مشکلات باید سعی و تلاش نمائید آنچه که می‌ماند خدمت به خلق خدا است و وقتی دل محرومی را شاد کنید از خانه کعبه مهم تر است.

عبادی افزود:در هر پست و مقام هستید در جهت و اهداف خدایی کار کنید و هدف شما خدا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما