شناسهٔ خبر: 23620198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم یادبود سرمهندس کشتی سانچی در مشهد

مشهد- ایرنا- مراسم یادبود شهید خدمت 'فرید محبی' سرمهندس کشتی سانچی روز چهارشنبه از سوی شرکت ملی نفتکش ایران با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، مسئولان شهری و استانی و جمعی از مردم و خانواده آن شهید خدمت در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه و ابراز همدردی با خانواده های داغدار جانباختگان حادثه نفتکش سانچی به خصوص خانواده مرحوم محبی یاد و خاطره شهیدان راه خدمت را گرامی داشتند.
علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ، فرشته سلجوقی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهر مشهد و جمعی از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.
همچنین استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و تولیت آستان قدس رضوی پیامهای تسلیتی به این مجلس و برای خانواده آن مرحوم دادند.
فرید محبی متولد شیروان و ساکن مشهد بود. 16 دی ماه جاری یک کشتی فله بر چینی در سواحل شانگهای با نفتکش ایرانی سانچی که حامل میعانات گازی بود برخورد کرد. در این حادثه نفتکش سانچی با 30 خدمه ایرانی و 2 بنگلادشی دچار حریق و انفجار شد که کار امدادرسانی در منطقه را با مشکل مواجه و در برخی مواقع ناممکن کرد. یکشنبه 24 دی خبر جان باختن همه کارکنان و غرق شدن تانکر نفتکش ایرانی سانچی اعلام شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858

انتهای پیام /*

نظر شما