شناسهٔ خبر: 23620185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه شهرستان آبیک:

انتقاد پذیری دولت دوازدهم واقعیت ندارد/ سخنان اخیر آقای روحانی بی‌پایه و اساس است

امام جمعه شهرستان آبیک با تصریح بر اینکه سخنان رئیس جمهور در مورد انتقاد از معصومین بی پایه و اساس است گفت: این تفکر اگر اصالت داشته باشد اسلامی نیست و انحرافی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور درمورد انتقاد از پیامبر و معصومین اظهار کرد: آقای رئیس جمهور در این مسئله خطای بزرگی را مرتکب شده است.

وی با بیان اینکه به جز امامان معصوم (ع) هیچ معصومی نه تنها در کشور بلکه در هیچ کجای عالم وجود ندارد افزود: توبه، بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای جبران چنین اظهارات اشتباه است.

امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به سخنان حاشیه ساز رئیس جمهور در روزهای اخیر بیان کرد: بر همگان واضح است که هیچ معصومی به جز امامان و پیامبر گرامی اسلام در جهان وجود ندارد لذا مطرح کردن چنین سخنان مبهم و بی پایه اساس باعث انحراف و سیاه نمایی در جامعه می‌شود.

موسوی در ادامه با تصریح بر اینکه سخنان رئیس جمهور در مورد انتقاد از معصومین بی پایه و اساس است گفت: این تفکر اگر اصالت داشته باشد، اسلامی نیست و انحرافی است.

امام جمعه شهرستان آبیک ابراز کرد: اگر آقای روحانی تا این اندازه به مسئله نقد اهمیت می‌دهد این امر را در دولت خود جاری و ساری کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه آقای رئیس جمهور هیچگاه نقد را نپذیرفته‌اند و منتقدان دولت را با الفاظ نامناسب و ناشایست مورد هجمه قرار داده‌اند.

موسوی عنوان کرد: تا جایی که من بررسی کرده‌ام رئیس جمهور حدود ۵۰ بار با الفاظی همچون بی‌سواد، کاسب تحریم و یک مشت لات به منتقدان خود حمله کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما